估吾到係尋日我同牙魚挽得好開心既時候..
田雞就係河到朕親死左..
雖然佢只係做左幾個星期明日之星既導師..
但係係果D日子都同佢挽得好開心..
明日之星冇左你係吾得架!!!田雞..
都吾知下幾次既明日之星訓練班點好..
冇左田雞既明日之星訓練班又點會好挽呢??
唉..........................
田雞...你安息拉!!!!!!!!!!
我地會永遠懷念你!!!!!!
今日1起身收利是:)
XD
11點幾出門口..
同魚落觀塘..
去銀都唱K..
唱到4點走人..
去影貼紙相;)
去魚屋K hea左1陣..
番屋K;)
今年既生日好開心XD