近排勁開心
因為佢都好開心 所以我就開心
唉..真系煩
無na na.. 有個基佬鐘意我..
不停甘拒絕佢 但都冇用
講左好多次
"我地吾會有可能嫁 因為我只會愛她一個 除非佢死左 又或者感覺已經吾存在"
近排無人留cm 留個俾我