I'm...Who I am?
jimlokm
暱稱: 雙魚座ㄜ哀
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我回來了
有空回來留PO給自己
OMG...
yo~我返黎啦~
很多人也看過的東西.....
文章分類
全部 (68)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 68
留言總數: 47
今日人氣: 0
累積人氣: 2113
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 6 月 15 日  星期日   晴天


酒呀~*酒呀~*快d酒呀xp 開心 分類: 未分類

尋日...打算去蕃茄屋企....點知...我host條8婆10點半同我講話打唔到比蕃茄homestay...唔比我去

之後...11點半...同我講話蕃茄host打左比佢...果陣先比我去...我*你**......我係south dunedin...你叫我夜晚自己行去果度...蕃茄仲要係住山頂喎...頂你

同kaleb,sherming,crystal佢地去k world度唱k...有好多人去呀~*我仲識左唔少新朋友xp

有d之前識左既唔講~*不過新識既有mark,牙b同fern~~哈哈

當sherming同crystal走左之後...我同kaleb佢地飲酒...5杯拳頭咁大杯既威士忌...5杯3隻手指咁大既日本酒...再加1枝新西蘭酒...正!!

我尋晚去左kaleb度訓~*今朝起身頭暈暈...(我e家仲暈緊- -")1點先落church...落去問owen個再見會係邊度...去到果陣又玩死owen~哈哈!!

死8婆又嘈9我...又比我串到收皮左....仆街啦!!!

2部手機都hand左- -"等返香港換手機><(最好就黎部iPod xp")



2008 年 6 月 12 日  星期四   陰天


JP... 傷心 分類: 未分類

JP(F.7學生)...2008年6月11日...代表LPHS足球隊參賽後,LPHS對OB...2比1勝...身為goal keeper既佢...突然間心臟病發...30分鐘搶救後不治......

2008年6月12日...全校同學...識佢既...由F.5到F.7...大半數人在學校痛哭...我也哭了T^T

當我上年係新生既時候...JP同另外兩位榮譽學生經常照顧我們...教導我們很多事...

今天的跑步...本來打算唔跑(但我帶了鞋和運動服)...但當我一聽到這個消息...我的心很難受...很想哭...但哭不出來...在第1課的ESOL...我一點堂課也沒有做...第2課的木工...我連課也沒有到...在4室和Miss.Wilson談話...當時我開始痛哭...這時候...我就準備去跑...

但我的氣管不好...走了2分鐘就不能動...但我決意堅持...當我回到學校的時候...我開始有點兒不能呼吸...很辛苦...

直到現在...我的眼睛...我的心...還在痛...

因為................他是我的好朋友



2008 年 5 月 24 日  星期六   寒冷


真係忙... 疑惑 分類: 未分類

e家好忙丫...><

要忙個演講...星期一,三又要打羽毛球...星期5,6又要返工...

星期3打羽毛球比人打傷左隻右手...T3T e家冇哂力...

同火腿嘈完...家陣想同我隻揪- -"

今日返教會...聽講座...講大學同將來既野...完全聽唔明- -"

今日好頭痛...見冇咩野做...冇返工~3~

出街浦左成日xD正~*



2008 年 5 月 17 日  星期六   寒冷


唉.......無奈 鬱悶 分類: 未分類

唉...e排忙到死死下...

e家星期5~6都去打工...算好啦...(迷ソ聲:開始生性啦......)

四川大地震...天災...有可能會世界末日...主耶穌會再次降臨e個世上拯救我們!!

媽...homestay mother 佢sd左咩比你呀!!!搞到你咁嬲,我又嬲...遲d同Teresa傾下...轉homestay好過...!!! 



2008 年 4 月 29 日  星期二   時晴時雨


唉...就黎完假 不安 分類: 未分類

上星期6...edgan 生日....我地去金禾開餐@v@打邊爐

之後去唱k...我飲左3枝啤酒+1細杯正野- -"

飲完冇種返屋企...

 今日...出街同fd食飯...食飽同送fd上車...我刀仔2世串嘴版係a1門口傾計...借佢枝煙食淡- -"媽的...原萬好撚難食呀