尋日...打算去蕃茄屋企....點知...我host條8婆10點半同我講話打唔到比蕃茄homestay...唔比我去
之後...11點半...同我講話蕃茄host打左比佢...果陣先比我去...我*你**......我係south dunedin...你叫我夜晚自己行去果度...蕃茄仲要係住山頂喎...頂你
同kaleb,sherming,crystal佢地去k world度唱k...有好多人去呀~*我仲識左唔少新朋友xp
有d之前識左既唔講~*不過新識既有mark,牙b同fern~~哈哈
當sherming同crystal走左之後...我同kaleb佢地飲酒...5杯拳頭咁大杯既威士忌...5杯3隻手指咁大既日本酒...再加1枝新西蘭酒...正!!
我尋晚去左kaleb度訓~*今朝起身頭暈暈...(我e家仲暈緊- -")1點先落church...落去問owen個再見會係邊度...去到果陣又玩死owen~哈哈!!
死8婆又嘈9我...又比我串到收皮左....仆街啦!!!
2部手機都hand左- -"等返香港換手機><(最好就黎部iPod xp")
|