+熙我唔想見到你咁我都好唔開心因為我係你個朋友你係我朋友我真係好唔想見到你咁,你識諗啦+熙我真係好想你開心番..........我見到你咁我好唔開心我咁耐都未咁唔開心..................+熙你要開心咁做人唔好唔開心@.@
今日放學番屋企換3然後去左大埔火車站等6點幾到左海洋公園玩我地玩左好多野我玩跳樓機玩到想死丫勁on9........................
今日放學要留堂但係我走留堂然後番屋企換3又係去波樓打4板波用左$50然後同黑柴去左華姐到食野食完野去左救軍9點幾走左去左籃球場坐10點幾番左屋企@.@
今日放左學又係去左波樓同加達,榮仔打波都係win然後同達達打波讓我30分嬴1輸1打完波去左火車頭坐7點幾番左屋企
今日上堂勁眼訓我一訓miss叫我起身我唔理再訓miss打我幾下臉我同魚蛋果d lunch要留校食唔比出勁on9我地仲要係地下到坐d人走過睇住我地勁魚,放學要留堂留到4點30番屋企換3去左波樓打左一板波然後去左大元籃球場7點幾番左屋企