 考完試la...正>>>..爽丫丫!!
真係好鬼好鬼死happy!!點解?!!?!!!
因為我三角同代歷史已黎終於合格la...!!(重要好高分>>77分啊呀~!!!!!)
星期六
同啊榮,中中,薯榕 (F4)上左大陸 〝產青〞
不過啊榮就醒...唔剪
最誇張係樹格...焗完油又再剪個潮童頭...整好鬼耐丫
我地緊係唔制LA.!!!我同中子,啊榮就唔理佢走左去玩卡丁車
個死人中子!!!! 撞到我差D絕子絕孫 XD
星期日
走左去睇班馬騮跳NOBODY哈哈哈~~~
重見到G.E.M@__@
睇完之後2點幾3點...
同佢地去左禁區打籃球...
太耐冇打LALALA 體力不佳+著左牛仔褲...
最唔好彩GE係..唔係同啊妹一隊....打左我背赤2下...痛到...大力到....(唔可以睇小佢)
打到成身軟拉拉就走左去食美味GE晚餐
一路食一路傾計仔...
最衰係個SIOSIOMAN !!!
景然話啊哥去.....T_T.......XX
傾傾下都10點LU..
時間過得真係快..
重有重有!!!
>>>>>>>>>>>>中子生日快樂牙<<<<<<<<<<<<一年靚仔過一年啊"!!
|