Siu鋒x2
jimmybb1379
暱稱: Siu鋒x2
性別: 男
國家: 澳門
地區: 聖安多尼堂區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
火氣上升..SORRY-V-
陰公..
高興的一天
擁有與沒有
暑假到la!!!
文章分類
全部 (26)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 26
留言總數: 195
今日人氣: 0
累積人氣: 1440
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 6 月 2 日  星期三   晴天


今日的驚喜~!! 不安 分類: 未分類

~~今天~~

生日了

又大一歲la

我要做大BB^@^

我希望今年過得好d  順暢D!!!

琴日一到12點正!!!手機牙\ . /msn牙  都不停d響~~

係到多謝咁多位靚仔靚女先^^有心la

~琴日~

同肥圈係skype到唱歌好正

唱到11點幾佢地就訓lu

跟住自己就等到12點!!

其實~~自己一個倒數生日都幾好玩牙

好唔捨得咁睇住一秒一秒咁過...嘻嘻   (傻了)"

就係咁樣~~就渡過左我寒冷ge 15歲人仔la>^<"  (好唔捨得唷)

好la 講返今朝早@_@

第二堂同第3堂都有野測

分別係代數同物理

代數有信心咁爭取100分!!(係有信心爭取=.=)

物理就難講d  lu

好la好la...打住咁多...

食蛋糕去~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~END~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

 

 



2010 年 5 月 9 日  星期日   酷熱


昨天的事 熱情 分類: 未分類

星期六!!放左學返到屋企...

我即刻脫灑我d >>3

熱到我坐係到玩電腦都出灑汗...w t f

過左一陣~~~3 hour ~~~

啊榮叫我去打羽毛球.....

我打死都唔去>3<!!!

去遊水就話姐...

到左夜晚~~~

去左個fd個happy  brithery  part

有錢到佢...成間THEME包灑....

就連w.c都唔放過....o且!!!

跟住就同靚仔圈,靚仔俊....飲牙飲牙~~唱牙唱牙~~玩牙玩牙~~~

過程+細節...不說了~~         

  ~~~4點後~~~~

返屋企訓教豬

就係咁~!!!!!!!!

搞到我10點起身嘔...

嘔唔係問題...問題係咩都嘔唔出...嘔空氣?!?!?!

不過最後都嘔得出....

~~~星期日~~

今日係個好重要ge日子#_#

就係媽咪節la~~~~~~~~~~~~

一陣同媽me去食餐勁ge~~~~~~

                                              !!!!!!!!!!!!!!!!母親節快樂!!!!!!!!!!            哈哈...唔c_m*打死你

                                                        see you  next weak    ~~88



2010 年 4 月 19 日  星期一   陰天


考試後的兩天假日 感動 分類: 未分類

考完試la...正>>>..爽丫丫!!

真係好鬼好鬼死happy!!點解?!!?!!!

因為我三角同代歷史已黎終於合格la...!!(重要好高分>>77分啊呀~!!!!!)

星期六

同啊榮,中中,薯榕   (F4)上左大陸   〝產青〞

不過啊榮就醒...唔剪

最誇張係樹格...焗完油又再剪個潮童頭...整好鬼耐丫

我地緊係唔制LA.!!!我同中子,啊榮就唔理佢走左去玩卡丁車

個死人中子!!!!撞到我差D絕子絕孫    XD

星期日

走左去睇班馬騮跳NOBODY哈哈哈~~~

重見到G.E.M@__@

睇完之後2點幾3點...

同佢地去左禁區打籃球...

太耐冇打LALALA  體力不佳+著左牛仔褲...

最唔好彩GE係..唔係同啊妹一隊....打左我背赤2下...痛到...大力到....(唔可以睇小佢)

打到成身軟拉拉就走左去食美味GE晚餐

一路食一路傾計仔...

最衰係個SIOSIOMAN !!!

景然話啊哥去.....T_T.......XX

傾傾下都10點LU..

時間過得真係快..

  重有重有!!!                                

           >>>>>>>>>>>>中子生日快樂牙<<<<<<<<<<<<一年靚仔過一年啊"!!

 



2010 年 4 月 6 日  星期二   陰天


返學的前夕~.~ 分類: 未分類

昕日就要返學la....~~~~

昕日一返去就有野測(化學)!!

好討厭的化學miss.>>>>成日只係識寫灑d答案係黑板!!!

又唔教我地點做

又成日叫我地測驗要合格."

考完試又做分>~<"(唔知馬老師想點XD)             哈哈哈

e個假期真的要過完了

非常超級爆唔捨得*◎}.{◎

下一站假期應該係暑假lu.~~~

    出去lu!!         

                                                                            bye



2010 年 4 月 5 日  星期一   陰天


復活節@_@ 鬱悶 分類: 未分類

咁快就過完e個復活節lu...

e個復活節浪費了...

我甚麼也沒做..!!

就咁望住電腦一天一天咁過....

前日....我同老豆,媽打and 我的小妹妹去拜山

去到果到.我同我啊爺傾左陣計仔...@_@"

我同啊爺講:「今年睇黎整個家都過得唔係幾開心,順暢......」

啊爺就跟我說:「啊鋒!!你大個仔la!!你要知到你個人生是永遠都是在你的手中...你的喜,怒,衰,樂.都可以除你改變的!!」

呼!!~~  (我唔知丫!!) 

琴日!!  同啊古佢地去左科學館玩!~~

感覺不錯...!!(新科技真係新科技=.=")

                                                                                    bye~