你是我生命中的唯一,沒有了你,我生命己經沒有光彩
 
jimplo
暱稱: 我自己都唔知我係邊個
性別: 男
國家: 香港
地區: 其他地區

« June 2024 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

最新日誌

2008-10-15
2008-10-15
好耐無上過黎打字
2007-12-06
2007-11-05


日誌分類

全部 (45)
對一個人的感情 (1)
未分類 (44)


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 


RSS Feed
2007 年 10 月 4 日  星期四   晴天


2007-10-04

今日早少少寫日記啦!!!我今日過澳門啦,但係過去的目的係咩,我自己都唔知,真係為左玩咩?好老實講句呀,澳門地方唔大,仲邊度有得玩...過去都係有少少想見佢,雖然尋晚個frd話我,你又走去送死呀?,其實係架,我明知過去無咩收獲,而且都係自己攞黎衰多,但係都想過去,見一見佢。

心話就話 開始無咁傷啦,但係真係唔傷咩?咪玩啦,如果真係付出左感情出去,可以咁快無事既,我諗果個人肯定無真心鍾意果個人,好啦...唔打啦,唔想又多講呢的野,都係收拾東西,早的出發。到時睇天命。

 

ps:每次去你個blog度睇,我都會有種諗法,或者叫衝動啦,我希望張相既係你,但係男的係我。可惜...唔知會唔會有的咁既機會



2007 年 10 月 3 日  星期三   晴天


2007-10-03

今日終於見到佢上網,好自然咁,便搵佢傾計,知道佢最近呢幾日都係家中照顧細妹,當然佢係唔係真係只在家中照顧細妹,就佢自己先知道,可能晚上佢又出左去搵果個人,鬼知佢咩,都唔關我事啦,係唔係?同佢傾左陣,話比佢知我明天過澳門,原來佢之前都收到我message,我仲以為收唔到,一直係咁send比佢,on居居tim,

晚上的時候,打左個電話,話比老豆听我明天過澳門玩兩日,其實話就話過澳門,但係自已係唔係真係出去玩呢,就自己先知啦,我都唔知澳門有咩好玩,可能去賭場,正所謂情場失意,賭場自會得意,唔知係唔係真架呢,如果係真的,都唔知應該開心定傷心好。

打左個電話問我家姐,關於阿嬚過世的時候,佢的遺產搞成點,點知佢完全無搞過,有少少比佢激死,唉...不過咁又係既,佢都唔得閒去搞,唔知啦,呢的野我唔急的,只係唔知遺產果度有無時限架者



2007 年 10 月 2 日  星期二   晴天


2007-10-02

今日的心情係點呢?其實都無乜野,今晚我朋友忽然打電話叫我出去,話食甜品wo,咪走左出去囉,出到去,周圍行,又睇keyboard又沖電話咭,用左成200元,好貴,之后去左河田果邊食甜品,都ok好食啦,埋單64元...我請 =.=

同佢地一路傾一路食,都唔錯架,點解我要買過隻keyboard?因為唔知點解,今日心情超級唔好,好似做咩都做唔掂咁,嬲嬲地咪拿個Keyboard發展局囉,點知比我搞到坏左,又要買過隻 T.T(自己拿黎衰),我都唔明點解今日心情唔好,唉...明天要打個電話比老豆,話比佢知我星期四過去搵佢,其實話就話搵佢,實則自己想點呀,過去搵佢?可能啦,但係就算搵到佢又點,我都唔知仲有咩可以同佢講,我個心好嫌了,並唔係嫌棄佢,而係諗返佢咁耐以黎對我的態度,心都淡哂,話唔再愛佢?呃鬼就得,最少係呢段時間放唔低囉,遲的啦!!遲的我應該可以做得到。



2007 年 10 月 1 日  星期一   晴天


2007-10-01 心情改變第一天

今日係我個心改變的第一天,如果 你要問我,係唔係真係放得低,老實講句我無放低佢,但係自從尋晚同個frd傾完,我個心真的好左好多,因為我唔係因為佢而活,我係因為自己而存在係呢個世界上,可能我咁講 的確係有的自私,但係 人就係咁架啦,個個人都係自私架,只係睇佢點樣自私法,我都要學會自私,畢竟,對人太好,好多時就好似我個frd所講,其實我對女朋友同埋對朋友的分別唔大,只係一個基於愛的方面,另一個,只係因為佢係我的朋友,今日好早就醒左,因為我都係訓唔著多,雖然個腦都仲會諗起佢,只係而家的我,真係無咁難受,可能之前真係自己拿黎架,自己成日諗埋一邊,話自己點鍾意佢點鍾意佢,但係其實佢都唔鍾意我,我仲有必要為左佢,令自己辛苦咩?唔值得唔值得,所以我諗清楚了,就係如果我鍾意果個人,根本就無鍾意過我,我根本唔會再值得為佢傷心,為佢悲傷...而家呢個就係我.........



2007 年 9 月 30 日  星期日   晴天


2007-09-30

今日終於星期日,我返埋今日學就可以返香港啦,但係在返香港之前,我都仲有打電話去比佢,我想知道佢係唔係走左,打到佢房,佢同房話佢已經走左,仲諗住,最后都可以听到佢把聲或者點,係3-4節的時候,我上實驗課,但係上之前我都仲走左出去望,睇下會唔會見到佢,可惜最后都係無見,心里始終都係差的。

在返香港的路上,我同房同我講,叫我唔好諗咁多啦,做人開心的,我明白佢都係想為我好,但係自己果一刻係差的就差的,我都無咩講lu,返到香港,發現我原來係同一班frd同車的,只係大家卡數唔同,返到香港第一時間便發信息或者打電話比的frd,話佢知我胡漢三返左黎啦!!!呵呵呵

一直等,等到夜晚(都唔可以話等,因為無諗過會有frd打比我),忽然個frd打比我,叫我出去,之后咪出左去囉,見到果個frd,大家大談近況,講左好多自己的野比佢听,佢亦都比左意見我,係感情路上,佢同我分析,佢比意見我,其實佢的意見咪=我另一班朋友的意見,而且我都一早諗到啦,只係我一直唔肯去面對,但係唔知點解,面對果個朋友,我真係比佢話醒左,我做咁多野到底為左乜,真係想等佢,真係鍾意佢咩,我係架,我承認我真係愛佢,真係想等佢,但係其實我所做的野,真係錯左,我根本唔需要等佢,而佢亦都唔應該係我的最愛,因為佢既然無珍惜過我,我又何必再珍惜佢呢,可能到佢真係係果個人身上跌底左,佢先會再次諗起我,諗起我呢個可以任佢玩的人,呢個對佢認真,真心去愛佢的人,我唔知佢會唔會再返我身邊,但係佢就算唔返我身邊都已經唔再重要,因為我己經學會放底佢,去嘗試放底佢,既然佢都唔愛我,我又何必因為佢,而將自己困死係個牛角尖上,在過去的日子里,佢的確令到我好開心,但係己經足夠了,我會對我地過去的日子當做回憶,或者在將來,佢真係同某人散左,或者真係想將佢的感情放係我身上的時候,我地會重新開始,只係到時候既我,會比過去更加理智,唔會再完全放哂我的感情落去,因為我唔想再一次再次比人玩。



2007 年 9 月 29 日  星期六   晴天


2007-09-29

岩岩過左醫學院,但係我過去係為左乜呢?明知道佢果個朋友會係果度,我都仲要過去,係房的時候,一直叫自己唔好過去,唔好搵架丟,但係真係好難,要我違心做一樣野,我真係做唔到,或者就算做到自己都唔會開心,去到醫學院,果然見到果個人係度等佢,果個人望左我一眼,我都望左佢一眼,我知道果個人認得我,我都認得佢,但係咁又點?我之后當無野,走左上2f望佢出黎,終於我望到佢出黎,我相信佢叫果個人的時候,佢應該見到我,或者係果個人話比佢听,我黎左,唔知道,但係無論係點,緊要咩?我係特登過醫學院,我係特登想望佢,一路上佢兩個都成日望后面,由其是果個男的,佢係度望我係唔係跟住佢地,我好明顯係跟住佢地,只係佢地唔知,因為我離佢地好遠,佢地應該望唔到我,所以,佢地望到后面都無再望,而我一直都跟住佢地后面,佢今日唔返澳門,可能係因為果個人係度,佢想陪佢,可能今晚都唔會返宿舍,但係我又可以點,我只可能遠遠咁望住佢,望住佢的背影...個心五味雜陳..........其實我去醫學院,無咩特別意思,只要見到佢,我已經心滿意足,雖然望見佢同果個人一齊,但係真係架,見到佢我已經好滿足。

今日我同房生日,我地一班frd同佢出左去慶祝生日,呢個日子應該係好開心既,但係,唔知點解,個心始終都係拿住拿住,成日周圍望,雖然係慶祝的過程係好開心,但係...自己真實的態度又係點既呢?我諗要自己先知,同房生日,就算自己點唔開心都好都要扮到好開心,真係好難,在食飯既過程入面,又比班frd提我失戀的野,唉...佢地想點?係唔係真係想我同佢地反面,而且都唔值得啦,明知佢地講笑,但係比佢地咁講一講,個心又諗埋一邊,雖然個樣係度笑,但係其實個心係度喊緊,食完飯返到宿舍,立即打個電話去佢宿舍,希望佢返左去,但係始終佢都係無返到,明知道佢今晚唔會返,但係都嘗試去打,接電話既係佢同房黎,佢話佢還沒回去,咁我已經知道佢99%今晚唔會返去,可能我唔係佢啦,唔知佢點諗,不過點都好,果個係佢男友,我唔係...我可以做的咩,我咩都做唔到...我而家係度諗到底我呢個假期去唔去澳門,去澳門搵佢,雖然係貴左的同埋遠的,但係如果我過去搵佢,佢肯見我,我諗咩都得,只係唔知到時點...



2007 年 9 月 28 日  星期五   晴天


2007-09-28

我訓唔著,我一合埋雙眼,我就諗起過往的日子,我而家都分唔清,到底我對佢的心係點...明明自己同自己講,忘記佢,或者是只當她是一個朋友好了,可是,真的好難好難,無論我而家點扮到無野,其實我真係好痛苦,明知佢男朋友今天會過黎搵佢,我都仲保存一種心理就係,佢唔會去搵佢果個人,佢唔會去陪果個人,但係我點呃自己都好,都係無可能,佢而家心入面只有果個人,你放棄啦!!!點解要搞到自己咁辛苦,10月的假期,本來我係好希望同佢一齊過,不論係什麼大時大節,我都希望有佢係我身邊,或者應該咁講啦,我希望陪到佢,包括佢既生日,因為同佢相識左咁耐,我都無同佢過一個開心的生日(兩年的生日,不過其中一個仲未到),在過去的日子,我已經係度諗,當佢生日我要點樣同佢慶祝,送咩禮物比佢,但係呢的只係我一相情願的想法,而家佢同我分開,我當初諗既野,乜都做唔到,而家仲要係佢面前裝到無乜野,我真係唔知自己想點,或者時間可以沖刷一切,但係呢個時間要幾耐呢?1日?1個星期?1個月?定係一年?我自己都唔知,不過就算我地可以係埋一齊,以佢而家對我的態度,肯定會再嘈一次,點解呢?因為有一的野佢始終覺得我呃住佢,或者係無同佢講清楚,唔係我唔想講清楚,而係如果講得太多比佢听,可能佢又會呷醋,之后又嬲我,到時我真係唔知點...但係有好多特別的野,我都已經同佢講左,果的亦都係比較大的事件(最少係我睇黎真係好大囉),講我過去同我的女朋友關係呀,有無做錯的咩呀,同埋點解同果個女仔分手,我都有同佢講,因為我唔想呃佢,而且佢又想知,我自然要同佢交代,可能就因為同佢講左呢的野,所以佢真係覺得我有的野無同佢講啦,令到佢有其他錯覺啦,我真係唔知啦,我嘗試去了解佢,但係好似有件衫咁,阻隔住我,或者係我或者佢係某的位置退縮啦,始終都係合唔埋。

記得聖經講過,神創造大地,造了很多花草樹木,甚至造了動物,但係神覺得仲係唔夠,以后神造左人,一個男人(阿當),當神造完呢個男人之后,覺得呢個男人身邊少左的野,所以神就趁個男人訓著左既時候,係佢身上拿左一條肋骨,為佢造左個女人,而呢個女人,就係佢的伴侶(夏娃),一個男人同一個女人的結合,就係一個整體,而我既男一半又去左邊呢,真係未出現呀,定係出現左,只係佢唔接受我?

我好辛苦,失去佢,我真係頂唔順,每次諗起我同佢既一切,我都會有種心如刀割,我唔明白點解仲有種咁既感覺,我越係壓抑,我個心就越辛苦,我真係唔知點樣去控制我的情緒,每次無人的時候,我諗起佢,我自己都會偷偷地喊,但係我喊並沒眼淚,呢的無聲的傷心,佢又體唔體會到,我到底點解仲咁傻,岩岩同朋友食完飯,一路食我一路望,望會唔會見到佢,可能就算見到佢,我會有種沖動,我會真係去同果個人打返場,可能就算打完,佢依然會係佢身邊,佢唔會再望我一眼,但係我真係唔甘心,唔甘心點解我唔會係佢選擇果個,佢話怕我,但係我唔知佢怕我乜,怕我會做出一的傷害佢既野?怕我唔理會佢的感受?定係怕我又發脾氣?或者係其他...我唔清楚,我唔清楚佢怕我咩。食完飯同朋友去金4攞野,我都周圍望,不論電話或者係街,我都周圍望,我希望見到佢,我希望佢打比我,我想听到佢把聲,我想陪伴佢,但係直到而家,我不但望唔到佢,亦都等唔到佢的電話,或者佢唔會再打比我,或者佢唔會再搵我,我真係好想喊,可能我真係喊左出黎,個心會舒服的如果時間可以倒流,我真係希望我從來無識過佢,無過黎大6讀書,一切回到7年前,我諗我會好努力咁讀書,係香港升學,咁我就可以逃避左佢,逃避左同佢發生既所有野,又或者回到我同佢岩岩識的時候,我好老實咁話比佢知,我真係鍾意佢,想同佢一齊,咁樣,可能一切都唔同。

我真係唔知我仲可以頂到幾耐,可能要到我真係消失左天地間,佢先會有可能望我一眼。

                                                           <天呀,請听從我的請求,回到過去>



2007 年 9 月 27 日  星期四   晴天


2007-09-27

今日雖然係返學,但係晚上可以同佢一齊坐一齊傾計,感覺都算係咁,可能係呢幾日黎,我都無真係同佢傾到計掛,可以同佢傾下計,其實自己都幾開心,但係始終心入面都仲有根針係度,同佢傾計的過程,有好多野我都講唔出口,或者佢都係啦,因為佢有段時間都自己係度睇書,都唔多理彩我,搞到自己好似自閉咁,自己同自己講野,同佢傾計的過程入面,佢話我知我成日發佢脾氣,或者咁講啦,佢覺得我的脾氣好大,佢唔鍾意,小姐呀,我唔多講野唔代表我脾氣大架,而且要我真係發脾氣,真係十隻手指都數得出,仲有我每次發脾氣,到底係為左咩先,咪又係有的比較煩既野,我先忍唔到架者,我都唔係一個鍾意發脾氣既人黎,同佢傾計的確能夠令我講出左好多,我一直無講過既野,因為我想佢知道我的過去,所以當佢想知的時候,我唔會呃佢,不過又可能係咁,當佢問到我過去的女朋友,佢見我答得唔老實,就以為我呃緊佢啦,但係我真係無呃過你囉,我果時真係唔關心佢,令到佢好傷心,所以我地先分開架,同你係一齊咁耐,我真係好開心,你令我尋回失去左既愛,雖然我地一齊的時間唔長,但係係呢段時間,我用盡我的方法去愛你,去投入,但可能你都有所保留啦,始終都唔能夠放開個心,係你令我知道,仲有一個人,我可以去愛,係你令我搵返愛的感覺,係你令我空虛的心靈得到滋潤,但係我對你的愛又可唔可以令你有呢的感覺呢?我好同佢講,其實我前日真係好傷心亦都好嬲,傷心係因為佢始終都逃避我,嬲係因為佢明知道我約佢,佢第二日自己走去約其他人,或者應該咁啦,如2果要我再去愛一個人,我諗我應該對份感情有所保留,因為真係好hurt,當我拿份心出黎,愛果個人唔夠膽接受,到頭來,最傷的始終係自己,我岩岩同佢講,呢段時間,我根本上就係行屍走肉,我根本得返件皮係度,個人失去左靈魂,係真架,我做任何事都提唔到精神,我唔會話係佢令到我咁,因為真係無必要囉﹐而且付出個份心去愛佢,又係我自己,所以我無可能賴任何人,只可以話自己笨囉,但係我唔后悔,而家我依然係愛著你,所以我會等,無論等到幾時,只要你心中的一角依然有我,請記得我呢份情,請記得仲有一個人係你身邊,去愛你去包容去關心你。

                                                               <無了期的等待,到底值唔值得呢>



2007 年 9 月 26 日  星期三   晴天


2007-09-26

點解?點解要比我遇到你,點解你要進入我個心入面,你話個日我唔比時間你講?係,我係無比時間你講,係你話我知,你唔知講咩,既然你唔知講咩,咁咪我講囉,我一路講,我個心一直痛,我既眼淚一直流,我既情緒控制唔到,當我同你講完,我個心根本平伏唔到,當你打返比我,我真係好想去听,我想知你仲可以同我講的咩,但係果一刻我真係好傷心,我怕...我怕再次听到你的無情打擊,同你係埋一齊呢段時間,我真係好開心,每晚訓的時候,我都可以好開心咁訓,但係咁又點?到最后咁又點?我一次又一次听到你同我講...就咁啦!! 咩叫就咁啦?你的意思係我同你已經無可能,多謝我既愛?你既然知道我真係愛你,點解你始終咁忍心?忍心對我的無情,尋晚我完全訓唔到,就算飲左酒,飲醉自己,我都係冷靜唔到,當我諗返我同你的過去,恍如瀝瀝在目,當我諗起對你的感情,你對我的殘忍,我真係...唔通我地係埋一齊真係唔應該?愛上你真係唔應該?我真係唔知,越愛你,我就越放唔低你,我盡力挽留,係因為我對你的一份情,你明唔明我而家真係好痛苦,而家見到你的每一次每一次,都好似有個鐵錘叩擊我個心,叩得我好痛,你已經係我心入面扎了根,而每一支的根都百般纏繞,我根本清除唔到,我而家淨係想知,你而家個心仲有無我,你心入面仲有無鍾意我,你話我知...

 



2007 年 9 月 25 日  星期二   晴天


2007-09-25

而家的我 只可以借酒消愁,其實飲完個人仲愁,到底點解,作為一個男人,我唔可以哭,但係我真係忍唔到,我真係好辛苦,你話我知我可以點,今日去見你,特登搵你,你知我係出面,點解你唔陪我講一陣,可能我都仲係想講果的野,但係...點解你唔比機會我,我諗唔明,真係唔明,愛得你越深,我就越痛,點解我會咁...愛你其實我無錯,只係點解當初我唔識得把握機會,我恨我自己,點解我咁白痴.......



2007 年 9 月 24 日  星期一   雨天


今日心情

我真係好后悔,后悔點解我尋晚咁白痴,要對你講野講到咁盡,或者我真係頂唔順,想將我心中的一切想法講出,但係作決定的時候,我真係好難好難講出口,因為明知自己無法放低你,但仲同你講分手,我根本就違背左自己個心,我講出口的時候真係好痛,我恨...恨自己講野太盡,恨點解我唔老實的講我真心的想法,恨我膽小,如果我可以話你知我真正的想法,可能我地今日見到都唔會有咩問題,我同你講過好多次,亦都係我一直以來對你的心,我真係好中意你,我放唔低你,我想知你到底而家仲中唔中意我,如果你都仲有果份心,點解你唔可以比個機會自己,比個機會我呢,等我地係埋一齊,你話我唔明白你的心,係...我真係唔明,我唔明你上星期六返黎同我講的野,唔明你星期日講既野,到底邊樣先係真,如果你上星期六講的野係真的話,你比個機會我,同時比個機會自己,比的時間大家,嘗試係埋一齊,嘗試比我去繼續愛你,我唔想你成日因為怕我會出咩事或者係其他野,我同得你一齊,我已經有哂心理準備,我唔怕前面布滿京棘,唔怕前面刀山火海,我只係介意,我唔可以同你一齊,應承我,比個機會我亦都比個機會自己去選擇,明天中秋,我好希望你可以陪伴我。



2007 年 9 月 23 日  星期日   陰天


心傷透了

應該點講呢,我同你三個星期,真正係埋一齊三個星期,你到底要玩我到幾時,係呢兩日,我諗起過往的三星期里,我己經盡我最大的努力,去考慮我同你,亦都盡我最大努力,去令你開心,我唔明點解最后我同你都搞成咁,我諗我既方法真係錯了,對你的關懷—愛護,同最后只有你的無情的背叛,我真係好傷,我無欠你架,相反,你反而欠我,你欠我一份情,曾經我有諗過好似你果個所謂的男朋友咁,係你的面前哭,去博你的唔忍心,但係我始終都做唔到,我唔想比你覺得我好軟弱,作為一個男人,我更加唔應該表現出一絲軟弱,我要你知道,無論前路幾咁難行,都仲有一個男人,仲有一個男人係你身邊,有個肩膀可以比你靠一下,但係,好老實講句,你有無真心鐘意過我,我真係從來都feel唔到,或者有時候,你表現出黎既真係好似女朋友咁,但係你真係真心架咩,到最后又點,我對你的感情,你咪又係無情咁踐踏,己經夠啦,再咁落去,我真係受唔到,我會癲架。與其咁樣,不如爽快的,分手啦。

我真係好傷,好痛,我終於將我想講既野,講完,亦都做左一個我最痛的選擇,分手,我真係頂唔住,對住你一次又一次的出賣,我可以點,我好想哭,但係作為一個男人,我情願自己一個匿埋哭,我都唔可以對住一個女人哭,我唔想比佢覺得,我太軟弱,

我唔知呢兩日,你到底點,但係你既然,決定左同佢一齊,我可以講的咩,我咩都做唔到,與其你同佢同埋我大家一齊煩,一齊唔開心,不如爽快的,我退出,咁樣痛,最后果個係我,你依然可以同佢一齊,你依然可以開心,咁樣對你係最好的,亦都係我最希望你真的開心,我真係無野可以再為你做,如果我退出你真係同佢可以開開心心咁過,我唔會再有任何怨言,最后祝你開心快樂。



2007 年 9 月 22 日  星期六   晴天


2007-09-22

我個心真係好痛,好唔開心,點解你始終都係棄我,我對你唔好,定係我始終都唔識關心你,我真係諗極都唔明,你成日話係你的問題,但係點解你的問題唔解決佢,一個男人哭可以為乜,如果哭真係可令你回心轉意,我都哭比你睇好了,我真係好煩,我訓唔到.......



2007 年 9 月 21 日  星期五   晴天


天呀
我真係好煩,我唔明白我已經盡我能力去令你開心,點解你都仲可以咁忍心,你成日都話唔明白我,但係我已經係你面前除哂衫,赤裸裸咁比你睇,我已經表明左,我對你的心,我相信你都明白


但係點解你成日都唔應該煩的野,你都自己搵野黎煩,明明係一件好簡單的野,但係你都諗到咁複雜,我同你講過,我願意和你共享你的唔開心,分擔你的煩惱,但係你都仲係咁,昨天明明好地地,我都唔明點解你要搞成咁