其實我真係好唔開心,我根本就唔明,我都都唔知自已錯咩並唔覺自已有錯,但D人平時都冇野但一講到分組la喔,就個個唔肯。
有次仲激氣,有個我原先don佢係fd,點知……
在電腦課
我愉愉的在
打Blog
非常悶熱!!!!!!!!!!!!!!!!!!!