| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 3 日 星期一  |
好痛呀~~~  |
分類: 未分類 |
我琴日游完水...
副作用出現la///
我今日隻腳好痛...
唔知點解'''
但係一到左放學;;
就冇事lu...
好好彩呀...
「中一FunFunFun」既時間右到la///
我地輸得好慘呀...
得五個1C>>>
死得la...
咁少人玩...
實輸la///(真係輸左)
好慘呀...今日...
88la///
打左好多"""
|
2006 年 7 月 2 日 星期日  |
好驚喜唷...  |
分類: 未分類 |
今日本來冇咩"細蟻"...
跟住...就有好驚喜既野出現la>>>
我返完教會後...
本來會去同啊伯飲茶...
點知芬e打電話俾我啊媽//
驚喜黎la...
就係去"游水"la///
我杏左好耐架la///
勁happy...
不過飲左好多水...
"我係米好叻呢..."
玩得好happy///
唔打la..
今日打得特別多...
88la/// |
2006 年 7 月 1 日 星期六  |
7.1遊行????  |
分類: 未分類 |
今日係7月1日...
大家估下先前??
d有咩重大活動???
等我話你知la...
就係7.1大遊行la...
大家有冇印象呢????
唔好say呢d住la..
say番我今日happen既事la///
我今日係屋企道...
傻左甘樣坐左係道...
"髮牛豆"←(你地明唔明...)
唔知點解...
我會坐左係道"髮牛豆"///
算la...
唔say呢樣野la~~~
今日就打住甘多先la...
88!!!! |
2006 年 6 月 28 日 星期三  |
| 好悶呀///// |
分類: 未分類 |
今日rainning///
好悶哩...
唔鍾意放假呀...
好悶呀...
右冇野好做...
唔想放假呀...
但係返學右好辛苦...
哎呀!!我好自相矛盾呀>>>
><'' |
2006 年 6 月 22 日 星期四  |
| HAPPY....... |
分類: 未分類 |
今日happy.....
我同雪魚好返la....
好happy呀...
我yesterday上msn...
有某人話我唔埋她...(女仔)
仲話我"食屎la"...
我好唔鍾意她...
唔say la...
打左好x...
唔打la...
88
明治上.....
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | »
|