多謝晒各位''
我呀婆情況勁好呀''
多謝呀哥,腳趾,菌,桐呀..
你地全部永遠都係我最好既fd呀!!'' t_t
今日,
英文堂.. miss lam勁好人呀''
中文堂..悶死囉'' 條蘇姬雪悶死我喇..但係不得不承認佢中文程度係勁好既''
s0r ar'' susk!.. 我無心架.. 玩下姐''
午餐的時候,, 同菌,瑩,桐,winky..
食手卷, 我食左2個 $10 羨慕吧?! 陳梓瑩'' =]
music '' 侵犯x權'' 配音.. 正正 正點兒!! =]
放學, 去左h班班房做功課.. sze s!r 好好人呀'
同菌,瑩,桐,winky,文意,家文一齊gogogo''
|