|
|
2008 年 9 月 29 日 星期一  |
| 2008-09-29 |
分類: 未分類 |
琴日去左東門,
見到d恐怖野呀;'
唉..
琴日勁吾舒服,
我諗都係病架喇' t_t|
今日,
返到學校勁辛苦,
不停咁咳,唉..
s0r呀'' 賢哥'' 原諒我啦xd;
事事都吾好咁火啦' 魚蛋.. =0=
無謂咁啦.. 死快d架..
宏哥d gag真係..唉(無野好講..)
楊正然,慢慢寫300字啦xd;;
整左一陣壁報,咳死,,
真係要走呀'
自己一個走左..
做壁報既同學'' 加油喇'' =]
之前去睇e生'
發燒囉..估吾到..
都吾知聽日返吾返到學.. 唉'
我信得過你呀'' 明哥!! =]
我要好多好多cm'' 吾該'
我要求冇你咁高呀''
我要係4月14號之前有414個cm呀'
吾該晒你地喇' xdd'
88
|
|
|
哥拉 於 2008-09-30 11:12 PM 發表:
谷谷谷谷爆爆爆爆=]]]] 宏哥?CONNER??
|
網主回覆
thx''
係conner呀''
係咪好羨慕呢??!' xd Posted at 2008-10-01 06:58 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
谷谷谷 Posted at 2008-10-01 06:58 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
§童夢§ 於 2008-09-29 09:59 PM 發表:
搵兩個算la...
阿妹小心身體呀...
|
網主回覆
吾該晒呀哥=]
繼續喎'' Posted at 2008-10-01 06:58 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
§童夢§ 於 2008-09-29 09:58 PM 發表:
第一!!!!>
|
|