今日,
係萬眾期待既壁報比賽喇'
我地好多人都比左勁多心機落去架'
姬雪真係勁正呀'
佢勁好人囉''咩事?!"
相反地;;林淑靜就無咩點幫我地喇' 唉(不負責任的靜靜'') =0=
睇下我地個靚靚壁報 :
---->靚到爆!!
----->兩位靚靚班主任''xd
----->呆呆的s倫兄'
[zoom]'' 再近d既s倫兄'
------>全體人員'' yes''
---->全體人員'' attention!' xdd'
------>圍[嘔]姬雪'' =]
評審人黎0個陣'
我地[pai]一行, 之後一齊菊弓話:[午安!]
佢地走0個時'' 我地又話:[多謝] 重要yeah埋添'' y0!''
好正呀''
一定要w!n呀'!!!!
好啦''
-----------------------88--------------------------
|