我好唔開心呀~因為最近發生咗d事最近成日行衰運,又比人話喎~我真係唔知點算好呀!!不過點都好啦~我最希望快d有人答覆我呀~仲有......我好想要一部新的手提電話呀~希望有人回應我啦~我最近又好唔舒服喎!!我都唔知自己係衰人定係好人~