❤❤❤你的祝福 一半甜的 一半苦的 像我手中冷掉的可可...❤❤❤
2009-10-17
打留琴日果篇...
溫書...做功課,,
之後tamii話出mk同我celebrate喎=]
超開心呢=)
6點出到去...
之後行街街,,
行到咁上下就去元綠食sushi~
點知隔離黎左個大陸呀sim...
你係咪冇食過sushi呢.?
我點戀知好唔好食呀,,
仲可以問我街市d蝦係咪可以整sushi囉...-...-
咁gag我都未聽過-333-
你可以試下既...
太長唔想再提`
之後再行...行完就去影貼紙相(:
本來諗住影兩部...點知影完第1部已經11點0,0
咁就影完走嚕/.\
好唔捨得哇,,
好多謝你呀tamii;;
行完街街...傾完偈真係開心左好多^^
好多謝你<3333
2009-10-18
冇啦啦8點幾就醒左-,-
1起身勁肚餓>口<
之後話入大澳-0-
1上船就zzz''
落船...
成日除左初頭行下陣山...
就係食食食a_a
s**t~
實肥死啦-______-v
但實際上成日冇食過正餐0口0
依家有少少餓tim...算唔食啦...有dd攰拉~
今日睇到白海豚呢*v*
超可愛的*
回程果陣就聽歌...
都諗起你,,
聽日就係啦...你會點做呢.?!
不過都沒什麼強求了,,,
|