聽講人分好多種
係我眼中4種就夠
仔細想一想
真係4種就夠
文"
可以話響運動方面唔強,但係響文字、藝術方面卻有較強既地方。
動"
雖然響文字、藝術方面冇太大既能力,但係對運動就有一番熱誠。
膠"
唔洗講,請你睇睇BC。
一事無成"
更+唔洗講,請你認識BC。
係咁咦做個簡單既分類:
我自己:文{畫}
李朗文:文{詩、作文Ed仲唔係文?!}
WING:文{畫}
花花:動{打波撞死你}
李強:X{XXXXXXX}詳情請諮詢我多謝合作^__^"
宋楊:動{敵不講,我不講;敵一講,打死你}
FREEMAN:動{好波}
肥聰:動{撞死你條友}
BC:膠{心照不宣}
KAI昌:膠{妳明架啦- -+}
終於到一事無成!都係唔講好D~"~
其實有D人係唔止ED架~不過我驚有人發癲
都係擺係下一篇好D-3-+
所以下一篇先至係精華!!!!!!!
|