真得很喜歡燒野食
琴日又即興燒左一次
好鐘意同舅父,舅母燒
佢地真係好正
聽佢地講以前d野,核突野,真係好好笑
同埋同佢地燒一定有好野食
又有circle姨姨既cheese cake
日日食都唔驚~"~
----------------------------------------------------
其實有我成日諗,
係唔係我敏感得濟呢?
成日對號入座