| «‹ July 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
比人罰  |
分類: 未分類 |
今日
lunch果陣
易言入左黎捉棋
突然殺出過程咬金
就係我地班班主任
我同樹雄巳經盡量遮住佢
但係易言又唔生性
係到出聲(佢掛住捉棋唔知miss係到)
跟住比人發現左
本來佢出番去就冇事
但佢又係到串miss嘴
就比miss啲左出去見佢班主任
過左冇耐
miss入黎
我、nana、樹雄、榆成、劉鴻就變左無辜既受害者
miss啲左我地去T04罰企
問我地點解見到佢唔叫佢出去喎~~(正常既同學都唔會叫佢出去LA)
仲叫我地每人諗一個原因
我地更係唔理
跟住佢番黎問我地諗到味
我地話諗唔到
之後佢叫我地諗處罰方法
我地就話寫悔過書100字 = Okay
冇事~~
|
| 發表時間:2009-10-31 09:17 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
28-10-09  |
分類: 未分類 |
28-10-09 今日放學番到屋企之後 上msn 問nana拎番f.2 D錄音 真係好鬼搞笑' 真係百聽不厭..XDD {完} |
| 發表時間:2009-10-28 06:34 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 10 月 27 日 星期二  |
| 27-10-09 |
分類: 未分類 |
27-10-09 今日放學 班主任又唔知受左d咩刺激 D人冇寫學習日誌目錄 又要留堂 成班FD冇一幸免 除左我,樹雄同NANA冇事 唉呢個班主任雖然變幻莫測 不過上堂果時都OK好笑既... 有D掛住F.2既時候LO 比果IQ題大家估下(有野獎:錫你兩淡,估錯銻你一淡XDD......
(閱讀全文)
|
| 發表時間:2009-10-27 06:18 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
24/10-26/10  |
分類: 未分類 |
24-10-09 今日係星期六 就同成班fd去打波 最開心都係比我成功叫掂樹雄同佢細佬去打波 樹雄巳經4個月冇黎la 今次終於叫到佢黎xdd 打完波之後就番屋企睇金雞 吳君如幾攪笑 25-10-09 日頭就更係做下d功課先l......
(閱讀全文)
|
| 發表時間:2009-10-26 11:39 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| o~~ |
分類: 未分類 |
今日放學 好似平時咁MTR番屋企 同平日一樣咁傾計 番到柴灣先記得要剪頭髮~~ 記得之後就上左E媽屋企放低書包先 顺便睇下E媽隻眼點 去剪頭髮... 坐係張"燈"到 師父一路係我後面剪 我就一路係前面驚 個師父我幫襯左十幾......
(閱讀全文)
|
| 發表時間:2009-10-23 10:41 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|