今日唔係咁happy呀~原因都係唔話你地聽住,想知就問我啦~
今日上Drama堂時搞到一身傷~慘
上左中學唔係咁happy呀~好多野都change曬,d野又難喎同埋我覺得同d老師好難相處(某幾個)不過兩位班主任好好人呀~一d都唔覺得我地煩(因為我地係又問唔係又問)
好想學跳舞呀不過學校課外活動已經無曬位啦 失望.......