你可時オ讓我覺得你不再杯具??
咩樂注冊~
和平、歡樂又美好的咩樂寶寶樂園
jn1015
暱稱: 安比
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
... ...
近日
考試成績
8等身Jessica(!!)
成績表
文章分類
全部 (36)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
咩樂寳寳樂園
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 36
留言總數: 108
今日人氣: 0
累積人氣: 2293
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
貓貓貓掌
魚魚~
2008 年 7 月 24 日  星期四   晴天


昨天 分類: 未分類

昨天,

我同某幾個人一齊去唱K,

其實係為左茵o既生日... ...

去到o個到,

薇o個細佬霸住o個咪,

係o甘唱泳兒o個首"一時倦了",

唱到都幾...

難聽。

其實o個度可以唔洗食野,

淨係飲野都飲都你嘔...

最後,

等D男仔走左一陣後,

我就唱左幾首歌,

哈哈!

點知D男仔又番番o黎,

人地明明唱緊"我們之間架嘛!

好激氣o羅!

之後再聽幾首歌後,

D男仔係o甘搞蓓,

唉...

結果去到九點幾先番到屋企,

點知又冇鎖匙,

陰功...

希望下一次都有得去啦。

2008 年 7 月 14 日  星期一   晴天


離 . 開 . 母 . 校 分類: 未分類

今日終於離開母校...

人生又踏上另一個路... ...

其實今日我地全班都冇乜失落,

一樣o係度笑、一樣o係度玩(好似誇張左D喎-_-),

不過臨到放學時,

瑩同我講左句"永別啦!"

我都同左幾個講左尼句。

o甘希望佢地上到中學之後,

都好happy啦!

 

2008 年 7 月 12 日  星期六   晴天


2008-07-12 分類: 未分類

今日,

好無聊,

剛剛茵send左個游戲比我玩,

玩玩下出現左D o野出o黎,

嚇到我死死下...

真係慘...

88

2008 年 7 月 8 日  星期二   雨天


派位啦! 分類: 未分類

今日係派位o既大日子,

我諗我都幾好釆,

派左第一志願!

我o既幾個fd冇同我一間呀!

失落... ...

但我都好開心,

因為佢地可以入到自己理想o個間中學,

尼樣係值得高興架嘛!

係咪?

茵、薇、蓓,

你地要加油加油阿......

(閱讀全文)

2008 年 7 月 4 日  星期五   酷熱


頒獎典禮 分類: 未分類

今日無啦啦有個頒獎典禮,

我同另外兩個男仔叫左去禮堂,

去到先知原來我係拎o個個關於馬賽克o既獎。

今次係我第一次上台...領獎!!!

我諗最好笑o既應該係影短片o既時候喇,

企係我後面o既姚係o甘做埋D"YMCA"o既動作,

真係笑死我喇!!!

過左一陣之後,

姚俾老師鬧...

最後,

全部有份做馬賽克o既同學一齊影番幅相......

(閱讀全文)