今日又遲左起身.搞到遲左成半個鍾有多先番到學校= =
番到去先知原來聽日唔駛番~~~又有一日可以抖下喇~
晏晝比人叫左去打左陣機~跟住就走左去接個妹放學...
夜晚約左柏堯 佳佳 同 阿餅去左華富打邊爐~食得好開心.
食完野就一齊行左出香港仔...期間發覺天氣真的變了.
一點也不凍.都十一月尾了......