今日...finally開始做功課,,,,加油lo~
前兩日比人玩....==
一日就係日所共知既果個,另一日就係個只見過兩日既人....十分無奈~
好似叫阿祺...ivan,第二日既afternoon我已經覺得佢有d野嫁啦...
點知佢真係問我:我點先可以搵到你呀?
....
我咪叫佢比佢個msn 我lo~
跟住又比人玩了~
唉~
做個朋友都okay既~
我唔知由幾時開始變得open左....++
諗番起上黎,自己又真係太容易同人熟了,,令人覺得自己容易親近....
失策失策...
要改了..
放心啦~我唔會咩佢既~
接下來真的很多hw,,,
要加油至得,,如果唔係做唔晒~
|