呢排我就掛住玩facebook而冇打到b10g
我都比我自己激死
[對吾住囉..]
講番呢排啲野先.
08/08
呢日我大伯父大伯娘入左黎我度.
佢地又話要打番幾圈喎
甘我就叫左我大舅父入黎.
甘mami 大舅父 大伯父 大伯娘佢地食完飯之後就開佢地既"4人會議"
我就系番我自己間房度玩電腦
不過有時就幫mami打一陣甘
佢地由2:00pm打到7:00pm
之後就去食飯.
食完飯就送佢地去搭車.
不過個日都好悶-33-
09/08
呢日同mami 2個都訓到10:30am自起身.
搞到番吾到教會-__-
[對吾住. natalie 本身應承左你會番. 但最後都系冇番到+__+]
甘同mami 2個系屋企hea到2點諗住出去食飯之後出紅磡既時候
收到fiona姐姐既電話
原來佢想約我地出去食飯.
甘我地就系元朗食.
食完都4:00pm lu
就同mami搭268B出去.
去到我大伯婆度都5:00pm
之後佢地又系開"4人會議"
我就黎悶死-___-
個日11:30pm先走= =
番到屋企都12:30am
我仲要睇埋"14歲的教科書"先訓.
勁^6^
10/08
差吾多全日系屋企.
只系到8:30pm出左去學日文.
11/08
全日系屋企.
悶死左lu
我依家得閒就玩facebook
你地add我喇^0^
|