joannastephy
暱稱: J0anna`
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
11/04
15/01
13/01
10/09
06/09
文章分類
全部 (45)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 45
留言總數: 69
今日人氣: 1
累積人氣: 1866
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 8 月 11 日  星期二   晴天


11/08 分類: 未分類

呢排我就掛住玩facebook而冇打到b10g

我都比我自己激死

[對吾住囉..]

 

講番呢排啲野先.

08/08

呢日我大伯父大伯娘入左黎我度.

佢地又話要打番幾圈喎

甘我就叫左我大舅父入黎.

甘mami 大舅父 大伯父 大伯娘佢地食完飯之後就開佢地既"4人會議"

我就系番我自己間房度玩電腦

不過有時就幫mami打一陣甘

 

佢地由2:00pm打到7:00pm

之後就去食飯.

 

食完飯就送佢地去搭車.

不過個日都好悶-33-

 

09/08

呢日同mami 2個都訓到10:30am自起身.

搞到番吾到教會-__-

[對吾住. natalie 本身應承左你會番. 但最後都系冇番到+__+]

 

甘同mami 2個系屋企hea到2點諗住出去食飯之後出紅磡既時候

收到fiona姐姐既電話

原來佢想約我地出去食飯.

甘我地就系元朗食.

 

食完都4:00pm lu

就同mami搭268B出去.

去到我大伯婆度都5:00pm

之後佢地又系開"4人會議"

我就黎悶死-___-

 

個日11:30pm先走= =

番到屋企都12:30am

我仲要睇埋"14歲的教科書"先訓.

勁^6^

 

10/08

差吾多全日系屋企.

只系到8:30pm出左去學日文.

 

11/08

全日系屋企.

悶死左lu

 

我依家得閒就玩facebook

你地add我喇^0^

2009 年 8 月 6 日  星期四   晴天


06/08 分類: 未分類

今日去左mami去睇樓

行到我隻腳勁勁勁勁攰

下次吾好再搞我吾該

用左3個鐘去睇4個單位

我就黎死-___-

 

 

講時講

我岩岩開左個facebook戶口

可以加我喔.

不過我吾系好識玩-____-

可以搵人教下我ma?

2009 年 8 月 4 日  星期二   晴天


04/08 分類: 未分類

2日冇打b10g

對吾住.

不過今之真系吾系我想既.

系因為mami吾比我開電腦-__-

所以我都冇辦法

講番呢2日既野先.

 

02/08

呢日同mami番左教會.

點知natalie冇番.

佢之後系msn同我講.

佢:{我番個陣你又吾番,你番個陣到我吾番-___-}

我都吾知好嬲定好笑.

 

番完教會之後

同mami去左食野.

個間野啲野食變得吾好食-_-

我諗之後都吾會同mami再去個度食

 

個日勁熱.

番左屋企就吾想再出去.

之後就成日就屋企過

 

03/08

琴日基本上都冇乜野做.

系屋企多-__-

我就黎悶死+___+

 

04/08

今日打風

啲雨時大時細

本身諗住學完琴就同mami系屋企吾出街

黠知系屋企個陣.

同mami講緊我牙pa啲野.

佢就打黎

話落左黎香港

今晚食飯wor

嘩,

個一刻我系度諗.

{日頭真系吾好講人}

 

7:00pm到.

就同mami 佢去左元朗食飯.

食飯個陣我就黎想死.

次次都系甘-__-

我坐中間.

佢地2個就系我隔離系甘話對方點點點.

我系受罪果個.

佢地可吾可以搵1次吾嗌交架?!

我好慘架-口-

我都吾想理佢地-___-"

2009 年 8 月 1 日  星期六   酷熱


01/08 分類: 未分類

今日一早就去左補習

補到12:00pm度.

就番左屋企.

同mami一齊出去銅鑼灣搵牙姨.

佢本身約左牙姨1:30pm系地鐵站度

點知佢1:00pm先出門口

甘我牙姨系灣仔度番工

佢去銅鑼灣好快姐.

我mami因為覺得牙姨遲左.

就系度發哂脾氣

都吾知佢咩事

我都吾想理佢.

 

之後牙姨竟然識去"友和"

我都o左-0-

去到又系食番之前啲野

不過好正.

食左2次日本雪糕

好好味.

都系要多謝紅姨你既雪糕

 

食完飯都已經系3:00pm lu

我mami仲要去行街

我同牙姨都吾想行-__-"

行左冇幾耐.

就收到電話

佢要番去開"4人會議"

比佢吹脹

 

番左屋企5分鐘都冇就過左去

都吾知要開到幾時?!

灰哂.

2009 年 7 月 31 日  星期五   陰晴不定


31/07 分類: 未分類

今日個天都吾知搞乜-__-

好似想落雨但又吾落

我又拎左把遮出去喎

比個天激死

 

今日呢

一早就起左身

10:00am就同mami anna姨姨去食早餐

之後睇11:15am個場[Harry Potter 6]

第6集冇之前個啲甘好睇

搞到我仲好期待呢套戲

有啲失望

 

睇完[Harry Potter 6]都已經1:45pm

本身諗住去食lunch

點知太晏

就去左食tea

去左"井一"度食.

食到我勁飽

今晚個餐吾洗食lu

 

今日收到老豆個sms

佢甘講

"未來三年一起並肩作戰!

不要放軟手腳哦!

感恩一起同行!"

甘可能姐系話

出年4a既通識好大機會系佢教

so good!!!

佢教好牙

起碼冇甘悶先

到時我諗我一定會好專心甘上堂姐

 

出年讀4a既同學

一齊加油喇!!