| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2006 年 7 月 10 日 星期一  |
| 睇黑夜 |
分類: 未分類 |
今日借左隻黑夜同SUPER同洋去小然屋企睇..
勁恐怖,,跟住睇完就係個到玩..
都幾開心..之後就同左SUPER去傾計,,
係到搵忘不了,,搵極都搵唔到.,.
之後就番屋企,,
|
| 12點.. |
分類: 未分類 |
e家12點,,
當上黎打左日記la..
今日好開心,,好高興,,=.=" |
2006 年 7 月 8 日 星期六  |
| 4點 |
分類: 未分類 |
好來都冇訓到咁眼la..
今日一起身屋企冇哂人,,
跟住就開左個電視黎睇..
套野都幾好睇,,
跟住就打日記la..
e家真係幾眼訓下,,>3< |
2006 年 7 月 7 日 星期五  |
| 海洋公園 |
分類: 未分類 |
仆街,,一去到個到就落大雨,,
排對過去機動城個邊已經排左成粒鐘,,
之後停左雨就熱到仆街..
唉..今日真係唔多開心牙,,>3<
好辛苦!!! |
2006 年 7 月 6 日 星期四  |
| 沙灘 |
分類: 未分類 |
今日去左沙灘玩,,都幾開心..
其實去沙灘重好過去泳池la..^^ |
2006 年 7 月 5 日 星期三  |
| 今日好開心牙..!! |
分類: 未分類 |
我今日講左好多野比一個我同佢唔係好熟既人聽,.,
我覺得舒服左勁多,,>3< |
2006 年 6 月 30 日 星期五  |
| 2006-06-30 |
分類: 未分類 |
岩岩睇左super日記.,.
好彩今日冇去姐..,唔通就好似佢地咁.^^
今日一早就同冬菇講話我老母撞車唔去得,,
跟住我就去左醫院搵我老母..
跟住我問個陳醫生問佢重有冇事,.
佢就話冇咩野,,靜係隻手車到,,
佢話要留院..之後我就冇理到佢,,
就去左馬安山搵人,,
之後就番左屋企玩電腦,, |
2006 年 6 月 29 日 星期四  |
| ddd,, |
分類: 未分類 |
今日放左學之後就同左BB,SUPER,冬菇,樂兒同玲玲去左沙田食野,,
跟住我地去左等肥欣,,
之後去左中央坐,,
坐左一陣牙琪走左,,>3<
唔知佢咩事,,平時最遲係佢,,
跟住就同左SUPER佢地去影貼紙相,,
張相都幾X下..
跟住就去左冒險樂園玩,,都幾開心..
係到夾糖食,,但係5個有一個夾唔到,,
好樣衰,,玩完之後就番屋企LA.. |
2006 年 6 月 28 日 星期三  |
| ,,,,, |
分類: 未分類 |
今日好唔知點,.
番到學校就掉位坐..
個miss都唔理既.,.,
跟住之後老雞入黎問做咩掉哂位..
咁就掉番自己位la,,
去到小息就冇咩野la..
跟住科學堂,,低能嫁,=.=
之後又小息..玲玲冇lala唔知係邊到溫左見勁嗅既3出黎..
我初初重以為係牙發既..之後bb張佢放落龜龜個頭到,,
笑死我,,之後個p fat入左黎..咁就停左la..
之後通識堂..又唔合格,,=.=
放學就同左大欣去大利食野..
之後去左新翠..
跟住搵牙婷..叫左佢帶隻死野落黎..
之後佢又番左上去..放番隻野,,
再落番黎..跟住又上番去..
再落番黎..咁我就比左樂兒把姐佢..
咁我就走左la.. |
2006 年 6 月 22 日 星期四  |
| 都唔知講咩好la!! |
分類: 未分類 |
聽日就考通識la,,
好唔知點..我相信自己已經放棄左e科la,,
都冇溫過,,=.="
希望唔會唔合格la,,
今日同左大欣,樂兒出沙田睇電話,,
D樣都OK,,喂住牙婷比人玩,,^^ |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | »
|