Cursor by www.Soup-Faerie.Com --------------------------------------------------------------------------------
*/\/" ●o!。..今生因你痴狂 此愛天下無雙 "*]..+★!]'|*
○。°×聽不進勸 對愛死心眼

就是希望這趟愛情走很遠☆•°☆∴°﹒°.
jody5242003
暱稱: Jody
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好耐冇打``
好煩``
悶`
呀沈終於要走la`
再見了! 沈.....
文章分類
全部 (109)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 8 月 3 日  星期四   晴天


大風大雨,, 分類: 未分類

唉,今日去左簿習,

本來你星期日既,

不過今個星期改左係星期四,

本身諗住去打機,

不過廢時好似儀咁

見到d咁自大既人,

真係shit得要命!

之後都係去左天水圍搵儀,

then行左一陣=="

又走返去元朗=="

搵呀沈用多娜,

then做平時會做既野,

then過左陣,

老公黎左搵我,^^

之後佢地走左,

正返我同老公,

去左b仔,

之後走個陣大風到咩咁,

唉,真係仆街,,,

之後去返公園,

6點到就走la,,,






訪客留言 (返回 jody5242003 的日誌)


*儀* 於 2006-08-04 11:37 AM 發表:
~~嗯嗯....你岩你岩啊.....

D人好自大..=.=...

但係如果你SEE到....

你又一定會FEEL到好好笑.~~KEKE~~^^

果日我爆唔開心嫁....

但係又俾佢令到我好好笑~~...

一時間....我D唔開心都冇哂..=.=..

果日想搵你地又冇理禾..=.=..

笑死...

一SEE到...問你...我係唔係好令仔啊!!..=.=..

又話..=.=..我一生出黎係錯...啊BA啊媽生到佢咁令仔..=.=...

笑死我..=.=.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔`
Posted at 2006-08-04 04:40 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



*儀* 於 2006-08-04 11:33 AM 發表:
sorsor......琴日....

你唔叫我><......

唔緊要啦....今日我help你留番....

開心呢....^^.....

.哎.琴日好唔開心啊....

今日都係...=.=....

好冇言.......~~哎~~.......

個個都好似唔想理我咁~~~..

哎~....今日夜晚sin同你再留啦~~~^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯嗯
Posted at 2006-08-04 04:40 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]