| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2006 年 8 月 6 日 星期日  |
| 悶` |
分類: 未分類 |
TAG BY 劉樂,
列出10樣最想實現的事;;除了要回應前者的問題外 ,
還要加多自己一個的問題問別人 玩完呢個遊戲 要再
send 比9個人玩過 ;;還要到這9個人的日記留Comment
1,所有日本既人都死哂!!!!1,城女永遠同城城一齊仲會好快樂,,,p,s,係要永遠!!!!!
2永遠同老公快樂咁一齊,p.s冇論係點,!
3,城女可以同城城永遠咁一齊!!!!p,s係要4ever!!!!
4,一到十八,即刻可以同老公,城城非去意大利搵城女
5,呀沈唔洗走,,,,
6,可以同各位好朋友一班,
7,以後唔洗俾人鬧,
8,可以高d,
9,可以<受>d,
10,可以令d
斯妹問:你地覺得我係個點既人XP
答:我都唔知你係邊個
Chamtim問:你屙緊大便時會做乜 ?!
答:sitting中
Hazel問:你地大個想做D咩 ?
答:去意大利`
emily問:邊1個人令到你最傷心?
答:老公,,,,
Ay*問:有無興趣一齊打劫匯豐?
答:你有咩把握?
TASHA*問:俾好友出賣會點呢?
答:呆左`
AKO* 問:你GE理想對象系點?`
答:就係我既老公la`
Catherine問: 你清楚自己現在愛的是誰嗎?
答:老公lo
2奶問:你當我係咩?
答:一個叫2奶既人lo`
屎彤問你呀!!!認真d答!!":請係呢8樣中排出次序(愛情,家庭,事業,金錢,健康,樣貌,性格,友情)係咪好難呢....^^
答:愛情`友情`樣貌`性格`金錢`事業`健康`家庭`
小`問-3-":請打出你最愛既人個中文全名..同身份証上面要1樣既..!
答:老公
!beez問:覺唔覺側田好得意+唱歌好聽?XDDDDDD
答:唔覺得
KIKI問;你愛吾愛我?!
答:我唔識你`
小欣`問!* 每當你愛上一個人果時!* 你最想做既系咩?!
答:唔識答
小寶寶 問 :* 你 的 愛 人是 誰 ? 你 愛 他/她 有 多 少 ?! -V-
答:老公,十分多
fung 問 ; 點樣叫鐘意一個人?=0=
答:為佢做任何事都得`
卡比問;;點樣先可以放低一個人!?/口\
答:唔好諗佢`
{H}ang問";:um..邊個系你最憎最恨既人?![請打全名//xd*v*]
答: 我唔知佢地叫咩名wo,
臭穎*^*問 :
答 :
●ToMAN●問: 咩叫鐘意???
答:姐係喜歡lo`
秋問:你今日飲左未呀??
答:飲咩`
周wing問:::試過一日最多洗左幾多錢???
答:幾千lo`唔洗買書呀`?
大敏"問:過做d咩白痴野或者瘀野??????
答:扮鬼臉
Chow"2問:如果有一個鍾意你,你又鍾意佢,你會點呢!?
答:唔會發生,正係愛老公.
嬲樂"問:做過d咩係好無聊既野呢??
答"呆坐`
Jody:悶唔悶呀e+`
Tag,
1,老公,(p,s第一個諗到你><`)
2,城女,(p.s希望你會睇到la><`)
3,城城,(p.s雖然冇機會,但係講下都好,)><`
4,多娜(p.s正好個日記就做la)
5,劉樂(p.s做過都是但la><)
6,呀沈(p,s做過都是但la><`)
7,儀(p,s見到就做la)
8,勇(唔知tag邊個好,就tag埋你la`)
9,dino(理由同上`)
|
|
|
*儀* 於 2006-08-06 08:58 PM 發表:
...><...sorsor啊><.....早二日冇玩電腦/..冇同你回到><..唔好意思><
好開心你有tag我啊~~~^^~~~~~好啦...我又玩sin
講真...我都唔係好明點玩..呵呵><...玩錯左唔好怪我啊~~^^
1.我想個個人都有真愛
2.我想你同你老公可以一生...ps(..我諗都一定嫁啦..)
3.我想可以同三個人永遠做好朋友..ps(..你知邊三個嫁啦..)
4.我想我以後都唔會俾人玩....
5.我想以後都唔會有野煩我...ps(..你都知嫁啦)
6.我想個個人都唔會死...我婆婆可以身體健康~!!
7.我想你可以日日都咁開心啦....
8.我想我以後可以做d我自己鐘意做ge野...唔死好似以家咁...ps(..呢個呢都
知嫁啦..=.=.)
9.我想果傻佬日日都咁開心啦....(生日果日啊....一定會好開心嫁~~^^~~唔好
講可能啦...係一定好開心~~^^)
10.我想我可搵到真正ge愛人...kkeke~^^
um.....我tag果d人都唔黎呢到ge><...
咁我tag你同勇啦~~^^
問題係.......你地做緊咩啊~~悶唔悶呢~~^^kekekek~
|
網主回覆
你冇答到D人既問
題WO,,,, Posted at 2006-08-06 10:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
•巧言• 於 2006-08-06 08:04 PM 發表:
Tag,by jody,(借用佢日記泥玩)
列出10樣最想實現的事;;除了要回應前者的問題外 ,
還要加多自己一個的問題問別人 玩完呢個遊戲 要再
send 比9個人玩過 ;;還要到這9個人的日記留Comment
1.多謝and實現jody的祝福
2.d保鑣遠離我二十米
3.日日見到城城 ><"
4.祝..彭多血d...
5.去晝眉節”
6.高多小小
7.有個多啦a夢個百寶袋
8.養老虎
9.去非洲玩
10.去理英國ar~~
斯妹問:你地覺得我係個點既人XP
答:你係女人low
Chamtim問:你屙緊大便時會做乜 ?!
答:諗起你問呢條無聊問題
Hazel問:你地大個想做D咩 ?
答:第一時間同城城結婚
emily問:邊1個人令到你最傷心?
答:城城...
Ay*問:有無興趣一齊打劫匯豐?
答:中國銀行我就想
TASHA*問:俾好友出賣會點呢?
答:你放心我一定唔會有
AKO* 問:你GE理想對象系點?`
答:係一個好照顧到我ge人
Catherine問: 你清楚自己現在愛的是誰嗎?
答:城”
2奶問:你當我係咩?
答:當你係隻狗
屎彤問你呀!!!認真d答!!":請係呢8樣中排出次序(愛情,,,,,,,)係咪好難呢....^^
答:愛情,友情,家庭,性格,健康,金錢,事業,樣貌
小`問-3-":請打出你最愛既人個中文全名..同身份証上面要1樣既..!
答:江煜城
!beez問:覺唔覺側田好得意+唱歌好聽?XDDDDDD
答:唔覺得
KIKI問;你愛吾愛我?!
答:愛你d錢
小欣`問!* 每當你愛上一個人果時!* 你最想做既系咩?!
答:做咩關你咩事
小寶寶 問 :* 你 的 愛 人是 誰 ? 你 愛 他/她 有 多 少 ?! -V-
答:城城,有如天上的星星
fung 問 ; 點樣叫鐘意一個人?=0=
答:佢就係你的生命,冇左佢就冇我
卡比問;;點樣先可以放低一個人!?/口\
答:我都唔知
{H}ang問";:um..邊個系你最憎最恨既人?![請打全名//xd*v*]
答: {H}ang
臭穎*^*問 :
答 :
●ToMAN●問: 咩叫鐘意???
答:姐係鐘意
秋問:你今日飲左未呀??
答:飲左la
周wing問:::試過一日最多洗左幾多錢???
答:一千7百m 買屋ar..
大敏"問:過做d咩白痴野或者瘀野??????
答:多到唔記得
Chow"2問:如果有一個鍾意你,你又鍾意佢,你會點呢!?
答:如果果個係城,咁我一定同佢一齊
嬲樂"問:做過d咩係好無聊既野呢??
答:冇
Jody:悶唔悶呀e+`
答:小小la
Tag,
1,城城,(p,s好掛住你)
2,jody,(p.s第2個係你><)
3,傻強,(多謝你...為左我..你..希望你係天堂見到)
4,大佬(p.s冇你我冇今日)
5,惡女(p.s你教我好多野 thx")
6,加維利(p,s你點ar,係美國開唔開心?)
7,莉莉絲(p,s加維利錫唔錫你ar?)
8,哥哥 (你係香港開唔開心ar?)
9,彭(呵呵”最後先記得你添 下次唔知記唔記得你呢?)
|
網主回覆
多謝城女黎左玩黎個game呀><
開心><thx~` Posted at 2006-08-06 08:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|