Cursor by www.Soup-Faerie.Com --------------------------------------------------------------------------------
*/\/" ●o!。..今生因你痴狂 此愛天下無雙 "*]..+★!]'|*
○。°×聽不進勸 對愛死心眼

就是希望這趟愛情走很遠☆•°☆∴°﹒°.
jody5242003
暱稱: Jody
性別: 女
國家: 香港
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
好耐冇打``
好煩``
悶`
呀沈終於要走la`
再見了! 沈.....
文章分類
全部 (109)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 8 月 6 日  星期日   晴天


悶` 分類: 未分類

TAG BY 劉樂,

列出10樣最想實現的事;;除了要回應前者的問題外 ,
還要加多自己一個的問題問別人 玩完呢個遊戲 要再
send 比9個人玩過 ;;還要到這9個人的日記留Comment

1,所有日本既人都死哂!!!!1,城女永遠同城城一齊仲會好快樂,,,p,s,係要永遠!!!!!


2永遠同老公快樂咁一齊,p.s冇論係點,!

3,城女可以同城城永遠咁一齊!!!!p,s係要4ever!!!!

4,一到十八,即刻可以同老公,城城非去意大利搵城女

5,呀沈唔洗走,,,,

6,可以同各位好朋友一班,

7,以後唔洗俾人鬧,

8,可以高d,

9,可以<受>d,

10,可以令d

斯妹問:你地覺得我係個點既人XP
答:我都唔知你係邊個
Chamtim問:你屙緊大便時會做乜 ?!
答:sitting中
Hazel問:你地大個想做D咩 ?
答:去意大利`
emily問:邊1個人令到你最傷心?
答:老公,,,,
Ay*問:有無興趣一齊打劫匯豐?
答:你有咩把握?
TASHA*問:俾好友出賣會點呢?
答:呆左`
AKO* 問:你GE理想對象系點?`
答:就係我既老公la`
Catherine問: 你清楚自己現在愛的是誰嗎?
答:老公lo
2奶問:你當我係咩?
答:一個叫2奶既人lo`
屎彤問你呀!!!認真d答!!":請係呢8樣中排出次序(愛情,家庭,事業,金錢,健康,樣貌,性格,友情)係咪好難呢....^^
答:愛情`友情`樣貌`性格`金錢`事業`健康`家庭`
小`問-3-":請打出你最愛既人個中文全名..同身份証上面要1樣既..!
答:老公
!beez問:覺唔覺側田好得意+唱歌好聽?XDDDDDD
答:唔覺得
KIKI問;你愛吾愛我?!
答:我唔識你`
小欣`問!* 每當你愛上一個人果時!* 你最想做既系咩?!
答:唔識答
小寶寶 問 :* 你 的 愛 人是 誰 ? 你 愛 他/她 有 多 少 ?! -V-
答:老公,十分多
fung 問 ; 點樣叫鐘意一個人?=0=
答:為佢做任何事都得`
卡比問;;點樣先可以放低一個人!?/口\
答:唔好諗佢`
{H}ang問";:um..邊個系你最憎最恨既人?![請打全名//xd*v*]
答: 我唔知佢地叫咩名wo,
臭穎*^*問 :
答 :
●ToMAN●問: 咩叫鐘意???
答:姐係喜歡lo`
秋問:你今日飲左未呀??
答:飲咩`
周wing問:::試過一日最多洗左幾多錢???
答:幾千lo`唔洗買書呀`?
大敏"問:過做d咩白痴野或者瘀野??????
答:扮鬼臉
Chow"2問:如果有一個鍾意你,你又鍾意佢,你會點呢!?
答:唔會發生,正係愛老公.
嬲樂"問:做過d咩係好無聊既野呢??
答"呆坐`

Jody:悶唔悶呀e+`

Tag,

1,老公,(p,s第一個諗到你><`)

2,城女,(p.s希望你會睇到la><`)

3,城城,(p.s雖然冇機會,但係講下都好,)><`

4,多娜(p.s正好個日記就做la)

5,劉樂(p.s做過都是但la><)

6,呀沈(p,s做過都是但la><`)

7,儀(p,s見到就做la)

8,勇(唔知tag邊個好,就tag埋你la`)

9,dino(理由同上`)






訪客留言 (返回 jody5242003 的日誌)


*儀* 於 2006-08-06 08:58 PM 發表:
...><...sorsor啊><.....早二日冇玩電腦/..冇同你回到><..唔好意思>< 好開心你有tag我啊~~~^^~~~~~好啦...我又玩sin 講真...我都唔係好明點玩..呵呵><...玩錯左唔好怪我啊~~^^ 1.我想個個人都有真愛 2.我想你同你老公可以一生...ps(..我諗都一定嫁啦..) 3.我想可以同三個人永遠做好朋友..ps(..你知邊三個嫁啦..) 4.我想我以後都唔會俾人玩.... 5.我想以後都唔會有野煩我...ps(..你都知嫁啦) 6.我想個個人都唔會死...我婆婆可以身體健康~!! 7.我想你可以日日都咁開心啦.... 8.我想我以後可以做d我自己鐘意做ge野...唔死好似以家咁...ps(..呢個呢都 知嫁啦..=.=.) 9.我想果傻佬日日都咁開心啦....(生日果日啊....一定會好開心嫁~~^^~~唔好 講可能啦...係一定好開心~~^^) 10.我想我可搵到真正ge愛人...kkeke~^^ um.....我tag果d人都唔黎呢到ge><... 咁我tag你同勇啦~~^^ 問題係.......你地做緊咩啊~~悶唔悶呢~~^^kekekek~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你冇答到D人既問
題WO,,,,
Posted at 2006-08-06 10:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



•巧言• 於 2006-08-06 08:04 PM 發表:
Tag,by jody,(借用佢日記泥玩) 列出10樣最想實現的事;;除了要回應前者的問題外 , 還要加多自己一個的問題問別人 玩完呢個遊戲 要再 send 比9個人玩過 ;;還要到這9個人的日記留Comment 1.多謝and實現jody的祝福 2.d保鑣遠離我二十米 3.日日見到城城 ><" 4.祝..彭多血d... 5.去晝眉節” 6.高多小小 7.有個多啦a夢個百寶袋 8.養老虎 9.去非洲玩 10.去理英國ar~~ 斯妹問:你地覺得我係個點既人XP 答:你係女人low Chamtim問:你屙緊大便時會做乜 ?! 答:諗起你問呢條無聊問題 Hazel問:你地大個想做D咩 ? 答:第一時間同城城結婚 emily問:邊1個人令到你最傷心? 答:城城... Ay*問:有無興趣一齊打劫匯豐? 答:中國銀行我就想 TASHA*問:俾好友出賣會點呢? 答:你放心我一定唔會有 AKO* 問:你GE理想對象系點?` 答:係一個好照顧到我ge人 Catherine問: 你清楚自己現在愛的是誰嗎? 答:城” 2奶問:你當我係咩? 答:當你係隻狗 屎彤問你呀!!!認真d答!!":請係呢8樣中排出次序(愛情,,,,,,,)係咪好難呢....^^ 答:愛情,友情,家庭,性格,健康,金錢,事業,樣貌 小`問-3-":請打出你最愛既人個中文全名..同身份証上面要1樣既..! 答:江煜城 !beez問:覺唔覺側田好得意+唱歌好聽?XDDDDDD 答:唔覺得 KIKI問;你愛吾愛我?! 答:愛你d錢 小欣`問!* 每當你愛上一個人果時!* 你最想做既系咩?! 答:做咩關你咩事 小寶寶 問 :* 你 的 愛 人是 誰 ? 你 愛 他/她 有 多 少 ?! -V- 答:城城,有如天上的星星 fung 問 ; 點樣叫鐘意一個人?=0= 答:佢就係你的生命,冇左佢就冇我 卡比問;;點樣先可以放低一個人!?/口\ 答:我都唔知 {H}ang問";:um..邊個系你最憎最恨既人?![請打全名//xd*v*] 答: {H}ang 臭穎*^*問 : 答 : ●ToMAN●問: 咩叫鐘意??? 答:姐係鐘意 秋問:你今日飲左未呀?? 答:飲左la 周wing問:::試過一日最多洗左幾多錢??? 答:一千7百m 買屋ar.. 大敏"問:過做d咩白痴野或者瘀野?????? 答:多到唔記得 Chow"2問:如果有一個鍾意你,你又鍾意佢,你會點呢!? 答:如果果個係城,咁我一定同佢一齊 嬲樂"問:做過d咩係好無聊既野呢?? 答:冇 Jody:悶唔悶呀e+` 答:小小la Tag, 1,城城,(p,s好掛住你) 2,jody,(p.s第2個係你><) 3,傻強,(多謝你...為左我..你..希望你係天堂見到) 4,大佬(p.s冇你我冇今日) 5,惡女(p.s你教我好多野 thx") 6,加維利(p,s你點ar,係美國開唔開心?) 7,莉莉絲(p,s加維利錫唔錫你ar?) 8,哥哥 (你係香港開唔開心ar?) 9,彭(呵呵”最後先記得你添 下次唔知記唔記得你呢?)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝城女黎左玩黎個game呀><
開心><thx~`
Posted at 2006-08-06 08:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]