無打好耐..........又打完了^^"
我今日做左乖乖仔好努力做功課呀>v<原來我都可以咁勤力嫁><
2010元旦的來臨時,我.....訓著了,不知點解一到左個10秒我超想訓,唔通dd叫做"新年快訓"?大獲了/.\得返兩日但d丐課無咩點郁過/口\今次真係死得人多了/口\