自從琴日睇住你入升降機行緊去荃灣地鐵站既時候 你知唔知我的心一直躺淚到宿舍... 點解..?? 係因為我每見你一次.. 我就越掛住你... 雖然我知道 你已經冇以前咁掛住我同愛我.. 但我腦海中都不自覺地閃出以前同你一齊日子既片段... 我知可能我一直冇諗辦法點樣可以令你尼個女仔開心.... 但我可以肯定自己係唔可以冇左你... 因為我由細到大都未試過真正拍拖既滋味... 你係第一個令我嚐到尼種滋味既人...