今日先知道漂靈出左新歌,幾好聽
今日終於冇野做,英文老師又冇返,又冇中文課,真係一個打波的好日子呀= =v。今日同兩個高手打,到打5比4時,仲有小小就滴死架啦,可惜天冇比個機會我,最後,大家都估到......衰左= =,o shit 我覺得個天打雷電我咁= =but,仲有個高手,係殺波高手,一殺,嘩,好似大哂風咁,就算擋到都冇用,出界,最後6比3,lose左啦= =,不過同a班就= =kakaka,d人廢到冇得再廢,係有一兩個勁小小咁大把= =,今日好開心
就黎考試了,d fd又散哂,加上又係用英文考wo,今日第一次csc當守= =,一開始就係我= =唉,仲有英文分享,大把野做呀。
係e幾日,真係悶到爆炸,話說因為考試,嘩,勁多考試,又tsa,學校小測,總評呀個d,真係做到死