舜  の  誌

joecks
暱稱: JCKS
性別: 男
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最新文章
一月渡~
2009-11-17
2009-10-16
2009-10-15
2009-10-15
文章分類
全部 (86)
无※聊… (7)
MY UNDRAMATIC LIFE (61)
好友名單
站內搜尋
日誌統計
文章總數: 86
留言總數: 15
今日人氣: 4
累積人氣: 1533
2009 年 1 月 12 日  星期一   晴天


2009-01-12 分類: MY UNDRAMATIC LIFE

哈!!
有成兩三日冇打啦……!XP
呢幾日都超凍呀!!!
但係呢幾日都有去打波喎…keke
尋日先誇張…五點同啲fd打到七點番屋企
食完飯到八點又走咗落街打波……XD
搞到夜晚都冇精神集中到…want to通宵都唔得…
點做Art啲功課呀……!?
今日都算係傳奇喇…!Xd
呀媽洗哂我啲校服又乾唔切………=3=
七點半本來已經搭緊車番學…
但啲校服先啱啱擺落乾衣機=3=玩死…哈!!
咁我就梗係諗住既然趕唔切就唔趕啦……!
同呀媽講話番下晝…
咁對於佢嚟講我都係有番到學嘛…!XD
就算我同佢講埋我番去係上PE都好……=3=
最正就係PE堂係去曾大屋踢波呀!!!
講起呢場波…哈!!有四個助攻同六至七個入球呀!!
仲要唔洗番學校補課…正!!
好似放假約咗人去踢波…踢完就番屋企咁款…哈!!XD
KAKA你恨唔到咁多㗎啦!!!
   (↑AC22號!!?XD)

發表時間:2009-01-12 10:11 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 joecks 的日誌)


LoveUKathy 於 2009-01-12 11:27 PM 發表:
真係曳丫..唔返學..~.~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈!!
我有番學㗎!!!
不過只係番去上PE咁解啫=3=
你恨唔到㗎啦…
Posted at 2009-01-13 10:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]