哈!! 有成兩三日冇打啦……!XP 呢幾日都超凍呀!!! 但係呢幾日都有去打波喎…keke 尋日先誇張…五點同啲fd打到七點番屋企 食完飯到八點又走咗落街打波……XD 搞到夜晚都冇精神集中到…want to通宵都唔得… 點做Art啲功課呀……!? 今日都算係傳奇喇…!Xd 呀媽洗哂我啲校服又乾唔切………=3= 七點半本來已經搭緊車番學… 但啲校服先啱啱擺落乾衣機=3=玩死…哈!! 咁我就梗係諗住既然趕唔切就唔趕啦……! 同呀媽講話番下晝… 咁對於佢嚟講我都係有番到學嘛…!XD 就算我同佢講埋我番去係上PE都好……=3= 最正就係PE堂係去曾大屋踢波呀!!! 講起呢場波…哈!!有四個助攻同六至七個入球呀!! 仲要唔洗番學校補課…正!! 好似放假約咗人去踢波…踢完就番屋企咁款…哈!!XD KAKA你恨唔到咁多㗎啦!!! (↑AC22號!!?XD)