咁耐冇打blog一打番就要講負面嘢lu… 哈!不過係踢波又踢傷咗隻腳…哈! 第四次坐白車啦…有成3/4次都係因為踢波而入廠……=3= 嗰1/4次唔好提啦…!! 嘻嘻…今日會打就梗係有嘢啦…! 今朝一早同霸主落第一城M記食早餐… (唔好問我邊個係霸主…唔知好過知)=3= 食完就好傻仔咁聽佢講搭馬鐵轉東鐵再轉地鐵… 條路線仲要兜到…… 首先搭馬鞍山線去大圍→東鐵去九龍塘→官塘線去太子→荃灣線去大窩口 出咗閘…上到地面之後又去咗迷失世界咁款… 兩個傻仔成個鄉下佬咁攞住幅地圖周圍揾路…… 最大鑊係揾揾下路兩個都一齊肚痛囉……! 好彩附近有間算係茶餐廳嘅地方問路… 哈!路...一直都在!原來直行就已經係…!! 兩丁肚痛柚衝去泳池個廁所解決……!~.~ 我哋之後梗係遲到啦…! 都未行到去運動場門口就已經見到何sir企咗喺度…=3= 好彩冇咩事…冇俾佢鬧...keke 朝早個看台真係曬到爆…!同霸主頂唔順走咗上上面坐…哈! 賽程又編得衰…賽事遲咗成粒鐘…!當然食飯都遲咗!! 我已經早咗一個鐘換衫熱身…仲要有多個鐘喺度坐囉…! 100m…哈…!OK啦!冇趴低… 不過霸主就唔好彩lu食飽飯就跑個400m欄…第二彎度跌低咗……… 不過唔太傷…… 走又係麻煩…行多咗成3個站先上到車!! 玩死…… 一日………散哂… 好多人本紀念冊都未寫……又要畫畫………