哈! 相信今日會係我Form 5最型、最High嘅一日啦!! 班際入咗14分…! 雖然霸主屈機入咗33分…… 但我都ok啦!!=3= 兩球3分波!! 一球180°轉身接波再起跳轉多180°射波!! IN!! 奇蹟!!! 一球Second Time Foul Count 雖然球證冇吹…=3=但犯咗規就係犯咗規…… 會考!!!!