舜  の  誌

joecks
暱稱: JCKS
性別: 男
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最新文章
一月渡~
2009-11-17
2009-10-16
2009-10-15
2009-10-15
文章分類
全部 (86)
无※聊… (7)
MY UNDRAMATIC LIFE (61)
好友名單
站內搜尋
日誌統計
文章總數: 86
留言總數: 15
今日人氣: 9
累積人氣: 1589
2007 年 12 月 12 日  星期三   晴天


悶... 分類: 无※聊…

呢幾日

一個字講哂

悶...

冇啲剌激嘅嘢發生

日日都要留堂留到六點...

喺學校度遊嚟遊去...

班際比賽...

贏唔贏都冇分別

呢班啲人一啲都唔團結

一個

又—個堆

我唔鐘意埋堆

所以個個都有嘢講

就係因為咁

我先覺得有好多堆...

其實戶外學習日就已經發覺

但係到咗宜家

一直都冇好轉...

班際4×1

第二其實應該好開心

不過呢班人除咗跑嗰四個

Miss 張

同叫我跑嗰幾個之外

其他人原全唔覺自己嗰班贏咁

可能有嘅...不過都唔會多...

所以我覺得

即使俾我地贏咗第一

聖誕聯歡會有校長請

啲人都唔會點好咗

男女分兩堆就正常啫

但係宜家... ... ...

之後嘅班際比賽

舉行嗰時如果仲係咁嘅樣嘅話

都唔洗旨意有得玩...!~

我又唔係偉人

班度又有幾個睇我唔順超...

根本冇能力改變呢個姜局...

唔通喺呢班真係要埋堆入會先生存到...?!

一直係咁

我番學一直都係會好悶...

悶...

悶...

悶...

會變得好無聊...

發表時間:2007-12-12 09:09 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 joecks 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]