今日本身諗住留係屋企做乖仔. 教細佬妹做功課.. 但係八哥同SAM係黃大仙番黎打波.. 我真係受唔到打波既誘惑.. 最後都係落左去打波.. 打波打到有戲睇:) 最衰係最後都冇開拖.. 真係笑死人 打到7點9就番屋企LU
八哥...我都預左你還唔到架啦:-P