|
|
| ♥2009-11-05 |
|
joey baby a_a
尋晚吾開心
不是老公欺負我
不要胡亂猜測;多謝關心(3
今日番到去就做運動
拎晒3個人既書番課室
要分2次;冇人幫我手.
俾人笑我隻眼t3t
lunch同朋友出去食
sorry老公;陪吾到您
sorry;10萬個對不起呢
番到去等老公
佢要去音樂室
放學同老公留系課室幫手做壁報
我地拎d野食上去食
老公系甘講爛gag
笑到我行吾到
6點幾老公送我去搭車
系甘唱歌!
好有滿足感;洗左老公腦

|
| choyi幾時打??:2009-11-05 10:39 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | ... | 91 | »
|