| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 1 月 27 日 星期六  |
|
第一次自己整蛋糕 |
今日第一次自己整蛋糕牙>3<" 我一點幾去左圖圖搵黃ma 係圖圖到借左書之後 我就陪黃
ma去買生日禮物比fish 跟住就去睇下有冇可可粉賣 點G係冇既.... 再之後我地就去買其
他材料啦..... 買左之後黃ma要去拎野 s o我就陪佢去啦!! 去完之後就去左我屋企整蛋糕
啦!!不過我要曬完衫先整得.....我曬完就開始整啦!! 整到好累牙>,< 烤到5點幾終於得左
啦!! 不過大失敗牙T^T 冇食到.... 之後唔G做喵有D唔舒服== 又覺得好凍 又頭痛wo
|
| 刊登時間:2007-01-27 06:19 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 19 日 星期五  |
|
分玨檢討.... |
今日係分班檢討..... 返到去就要做問卷....做完之後就去禮堂聽講座.....我地班係第一班到
既...so我地就要等其他班La.... 其他班到齊La 我地就問訊先 之後就開始個講座La..... 首
先我地就玩遊戲 都幾刺激嫁>< 玩完就開始聽La..... 聽完就放小息....小完息 又要做問
卷....做完就選班長 之後就分開單雙數做檢討..... 我地雙數去左圖圖做討論....不過都唔係討
論左好耐... 之後重係到睇書添^^ 打鐘啦!! 重以為係放學添 點知...原來係要我地返課室既
鐘聲>3< 返到課室要等等先走.....又打鐘啦 咁次真係走得啦^^ 返到屋企就食野Lu...
下午啦....係屋企悶左陣...之後3點9同黃man去左牙懿屋企玩狗仔.... 我地重一齊帶隻狗仔
去沙灘行下^^ 隻狗仔好熱情嫁 重係咁跟住黃man 行完之後~~ 我地就同牙懿返屋企放低
隻狗...再去圖圖....成6點幾先返屋企牙!!不過今日好開心牙!!有兩個原因嫁...第一個係秘密
^^第二就係有得出街...唔洗係屋企悶..... |
| 刊登時間:2007-01-19 08:30 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 16 | »
|