『櫻桃草莓』

 

joey9244
暱稱: 靖
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
出左h.k
幾好玩
第一次自己整蛋糕
分玨檢討....
心情唔好....
文章分類
全部 (32)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 32
留言總數: 18
今日人氣: 0
累積人氣: 1695
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 1 月 27 日  星期六   晴天


第一次自己整蛋糕

今日第一次自己整蛋糕牙>3<"   我一點幾去左圖圖搵黃ma   係圖圖到借左書之後 我就陪黃

ma去買生日禮物比fish   跟住就去睇下有冇可可粉賣   點G係冇既....  再之後我地就去買其

他材料啦.....  買左之後黃ma要去拎野  s o我就陪佢去啦!!   去完之後就去左我屋企整蛋糕

啦!!不過我要曬完衫先整得.....我曬完就開始整啦!!  整到好累牙>,<  烤到5點幾終於得左

啦!!   過大失敗牙T^T   冇食到....   之後唔G做喵有D唔舒服== 又覺得好凍 又頭痛wo

刊登時間:2007-01-27 06:19 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 1 月 19 日  星期五   晴天


分玨檢討....

今日係分班檢討..... 返到去就要做問卷....做完之後就去禮堂聽講座.....我地班係第一班到 

既...so我地就要等其他班La.... 其他班到齊La   我地就問訊先  之後就開始個講座La..... 首

我地就玩遊戲  都幾刺激嫁>< 玩完就開始聽La..... 聽完就放小息....小完息  又要做問

卷....做完就選班長  之後就分開單雙數做檢討..... 我地雙數去左圖圖做討論....不過都唔係討

論左好耐... 之後重係到睇書添^^  打鐘啦!! 重以為係放學添   點知...原來係要我地返課室既

鐘聲>3< 返到課室要等等先走.....又打鐘啦  咁次真係走得啦^^  返到屋企就食野Lu...

下午啦....係屋企悶左陣...之後3點9同黃man去左牙懿屋企玩狗仔.... 我地重一齊帶隻狗仔

去沙灘行下^^ 隻狗仔好熱情嫁  重係咁跟住黃man  行完之後~~ 我地就同牙懿返屋企放低

隻狗...再去圖圖....成6點幾先返屋企牙!!不過今日好開心牙!!有兩個原因嫁...第一個係秘密

^^第二就係有得出街...唔洗係屋企悶.....

刊登時間:2007-01-19 08:30 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]