唉~睇左人地d blog先知道原来自己甘懒尬
又翻左屋屋噢。我林,唔使我讲都知咩事拉..
觉得自己好无用.一有d咩事就走
成日教人地要面对。自己又咁~
顶自己唔顺
唉。感情好烦 有时候真係想自己咩都唔知。安安静静做个细路~
唉。友情好烦 好挂住你地呀。{雅K。敏仪。YY。阿安}
点解我会咁无用尬
好似d鸵鸟咁。唔通将个头放落沙堆入面就会咩事都无尬勒咩。
王祖贻呀王祖贻。你咁无用~点解唔去死呀