某一日係我地陸運會~之前阿sir話俾我跑接力......點知果日佢同我講你跑快d定某人快d???????我咪照直講話係某人快d.......我係快佢少少啫.......sir同我講不如你俾佢啦!始終佢跑快你!你都想你個班win啦~我咪迫於無奈俾佢跑~
原來miss同我講話阿sir話每日有幾個同學同阿sir講某人跑快我們!所以先俾返某人跑!!!!!!!!
我同個幾個同學講你知唔知咁樣會傷到我.....
我今日午膳小息笑死我~我同子芊好無聊,so我地係到串人~
第一個人.....唉佢真係唔好運~係到笑女仔,so我開始串佢:你做咩蝦女仔~then我迫咗d男仔入牆角
第二個......佢撞到我,so俾我串咗一陣~
第三個........~佢幫男仔串我~so俾我串咗一陣~
第四個風紀同佢個跟班~小息唔俾我地play~so我同佢地串咗一陣~
死啦......我喉嚨好痛~help me~
我今日中文默書~我覺得我默錯好多字~
12.13號我同我d親戚去珠海~
12號我地坐車上珠海~坐咗兩三個鐘~我地到咗酒店放低d野去食晚飯~之後我地去游水水lo~表姐游水游得成支箭噤快,差dd追唔上唷~之後我返酒店沖個泡泡浴唷~好正~跟住12:00pm我同表姐俾呀妹吹睡覺~
13號我地本應該6:00am起身~點知8:00am先起身~我地食完早餐去咗主題樂園神祕島~我play咗好多game~之後我返屋企lo~
之前我個論壇(http://bbs.guestbook.com.tw/b11/index.php?mforum=joey)已經有dd人加入啦~好happy~
今日我10:30am-1:00pm係刑開住個電視,跟住我俾呀媽訓話完一大餐,佢同呀妹去換身份證~冇幾奈老豆就返黎,because佢岩岩食完早餐定唔知午餐~之後我開電腦play~
今日我睇完多啦a夢之後~好無奈地睇果套唔知咩咩咩~dad and mum 去食早餐定唔知午餐~我同呀妹留係屆企睇果套m......... 呀係!青出於藍~dad and mum就返黎~之後我去執好好好亂ra書櫃~執呀執~執呀執~執咗一個鐘~睇陣電視~呀mum叫我解釋英文書第一課俾佢聽~跟住我開電腦寫日記.........