| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2009 年 12 月 1 日 星期二  |
| 2009-12-01 |
分類: 未分類 |
今日終於搞點條柱
雖然搞到自己好污租
但係好開心 由5點開始搞 搞到7點
兩日都係咁
我地分開兩tim 男同男 女同女
我地哥邊畫到好似小學生咁
佢地哥邊比我地哥邊好
好羞愧
|
2009 年 11 月 13 日 星期五  |
| 2009-11-13 |
分類: 未分類 |
up下先
報一報我d成績先
語文:72.5---本身係74.5,因為本人太誠實,出去比人減多2分
英文:79---本身唔係咁低,因為錯埋d無聊野,eg:冇+s&+ed之類
代數:83
幾何:81
歷史:84
物理:88---又係錯埋d無聊野
化學:78---又係錯埋d無聊野
我坐左後面,聽書有點困難,睇野唔係好清楚
驚會成績向下降
|
2009 年 11 月 5 日 星期四  |
| 2009-11-05 |
分類: 未分類 |
今日考英文-------so easy
考完試,就同呀聰,大媽,詠儀等人去食早餐la
食完冇野做,就番左屋企la
中午就開始悶
只好搵搞作
點知唯一既搞作就係汁房
都好既,太多冇用又阻地方既野.........
一次過KO它們
汁完就是這樣la

唔想比未汁之前比你地睇,太恐怖la
我個下午就係禁渡過左la
又滿足又充實的一個下午
其實我係米德城訓練出黎既呢
德城小南,融入家中
|
2009 年 10 月 3 日 星期六  |
| 2009-10-03 |
分類: 未分類 |
今日無無聊聊冇野做
就去左個fd屋企
如無意外
今晚係中秋
諗住同家人一齊食埋月餅先出去
點知佢地又話唔洗
只係叫我小心d
本身係同呀龍出去
但係佢老豆唔比
冇計,只好約個第二個
約番之前同我小六哥d fd出黎
我地三個由下環街→鵝眉街→南灣(坐左係道睇d細路係道玩燈龍)
好無聊呀可→旅遊塔(入去兜左個round,涼冷氣)
→燒灰爐(你地應該唔知係邊)→鵝眉街
之後三支公坐係個冇人既公園道傾計
傾下而家哥d,又傾番以前小六哥d
傾落先知原來好多野都唔同左
由10點幾傾到12點,其實仲可以傾,但係有個fd要番去
今日既行程就係咁la |
2009 年 9 月 26 日 星期六  |
| 2009-09-26 |
分類: 未分類 |
今日放學後,諗來諗去都係諗哥一個問題-
[一陣冇地方去,又唔想留係屋企,點好呢]
番到屋企,沖埋個涼,坐左陣
無lala有人打比我!原來係呀啤
我突然爆左seed-(醒覺)
我問呀啤可唔可以去佢道
佢話冇問題
唔洗問呀貴,僅係上去踩場la
上到去得我,呀啤,同囉聰
冇幾耐,呀藩上埋黎
過左陣,呀啤行開左,等左佢一陣
原來佢攞左部notebook入黎
我問佢拎部notebook入黎做乜
佢話玩信長.= =o了咀
原來佢道有無線上網
正呀,之後我同部pp上網
佢同囉聰係道玩信長
--原來用pp上網係禁冇引架= =
坐左陣,就同呀藩出去玩部[跑步機]
出到去唔識搞,我同呀藩係道研究ing
問呀啤佢又唔記得,最後都係要打電話問侯他媽媽
ko左部野,就開始玩lu,
初時好過隱,之後就唔過隱,仲辛苦過係出面跑
跑到出曬汗,結果最後得出一個字[臭]
坐多個幾中就走lu.
|
|