今日,又係朝早10點到學校上堂,個英文堂真係吾錯,老師同學生GE互動,上堂氣氛VERY GOOD,跟住就去左山下GE新竇到食左個LUNCH,好貴啊,一餐要30蚊,成個鐘GE粮,跟住上經濟,如常地訓左半堂,再去電腦室打下FACEBOOK,跟住上管理,今日睇完D片要DISCUSSION,跟住放學。
中點來啦,某天,我第一次見到一個女仔可以令我有一種心虛GE感覺,個FEEL好似好想同佢講野,但係又講吾出,佢太HIGH LEVEL,都係吾岩我,性格太好啦,算啦吧....但個心都係.....