琴日返工返到12點,企左9個半鐘,隻脚都就來斷,食完野,沖個涼,睇陣電視都成2點几,跟住又要返學,8點半起左身,原本吾想返,但係吾返又好似好七下,返左一日GE頹學,放學個陣仲要落大雨,超吾爽=.=
過多兩日就係中秋節啦,今年都係要好boring甘過,星期四有三糧,吾知有冇機會返工呢???
要change...好多野未買啊~~~吾較錢洗...