今日澳大三人賽完,好冇縁份同機會地輸了,700蚊冇左-.- ,一來實力吾較,而且分左去D強組到,D大陸同胞又大隻又高,完全吾較打,D身材.....都吾知食咩大。己輸....好吾爽啊,D人睇落去跟本就吾係大一生,個個睇落去應該都有2 十几,好似D小朋友同大人打波一樣。比人SM。