今日考完經濟,我己經知道我七左啦,睇來兇多吉少。
同她交往都己經有個半月啦,令我更加清楚我真係個好悶GE人
好多人想要我同佢GE相,但係我地真係冇影,她雖然有D吾爽我吾同佢影相,但我本身就吾鐘意,所以佢好體諒我,
而GA有女仔吾化裝都係好少有...
就來到聖誕節啦都吾知送咩比佢...