johnathan14
暱稱: *-v-"!# 浩*
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-01-20
續;
聖誕節目多鑼鑼.........
考試Lu!!!!!!!!!
終於都考試啦...........
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
音樂`


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 16
留言總數: 50
今日人氣: 2
累積人氣: 1258
2009 年 9 月 1 日  星期二   酷熱


其實讀書都可以好開心架=] 開心 分類: 未分類

我既第一個post-3-"

可能唔係乘日打架

 

今日7:00起身

就係因為個咩334新學制

我地原本係8:05打鐘

轉左7:55打鐘

========================================================================================

番到去就睇下去左邊班啦

去左3D- -     有英俊同我3年

但係仲要見到藍毛毛

仲有一個虧光- -  真係虧到冇人有

加上個阿sir 正係講左一句: I teach Intergrated Science   (form3冇一堂係叫 Intergrated Science架= =)

========================================================================================

番完學

就同班小學同學番左小學

去到見到d師弟師妹岩岩放學         真係勁多人lor

之後因為d老師要食飯   所以我地又去

行左乘個Olympic City 2 都未諗到食乜--

食野又食左一粒鐘=3="

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

番到去之後

個校工話d老師開緊會-3-

唔比我地上去- -

但係我地冇理到佢

行左好多地方=]

講番我地以前做乜玩乜

都幾開心啊=] '

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

呢一日都可以話真係最開心既一日

之後諗番蕉蕉個句: 其實讀書都可以好開心架=]

 

最後==

bunbun你咪以為我唔知你講乜先得架--




訪客留言 (返回 johnathan14 的日誌)


shitkei 於 2009-09-02 09:24 PM 發表:
★﹏CoMmEnT:]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 shit wendy謝`
Posted at 2009-09-03 07:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sandycmk 於 2009-09-02 02:17 PM 發表:
comment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝=]`
Posted at 2009-09-03 07:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



babiibear 於 2009-09-01 05:46 PM 發表:
本大爺講過咩-__-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你係你個post到寫d乜我都唔係好記得lu-3-
Posted at 2009-09-01 06:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]