我既第一個post-3-"
可能唔係乘日打架
今日7:00起身
就係因為個咩334新學制
我地原本係8:05打鐘
轉左7:55打鐘
========================================================================================
番到去就睇下去左邊班啦
去左3D- - 有英俊同我3年
但係仲要見到藍毛毛
仲有一個虧光- - 真係虧到冇人有
加上個阿sir 正係講左一句: I teach Intergrated Science (form3冇一堂係叫 Intergrated Science架= =)
========================================================================================
番完學
就同班小學同學番左小學
去到見到d師弟師妹岩岩放學 真係勁多人lor
之後因為d老師要食飯 所以我地又去
行左乘個Olympic City 2 都未諗到食乜--
食野又食左一粒鐘=3="
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
番到去之後
個校工話d老師開緊會-3-
唔比我地上去- -
但係我地冇理到佢
行左好多地方=]
講番我地以前做乜玩乜
都幾開心啊=] '
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
呢一日都可以話真係最開心既一日
之後諗番蕉蕉個句: 其實讀書都可以好開心架=]
最後==
bunbun你咪以為我唔知你講乜先得架--
|