| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 8 月 14 日 星期一  |
10.8.2006_13.8.2006----澳港bb中級組隊員交流營  |
其實我唔太好想去今之次的camp..因為我太多camp..還有我真係好累.
但次種我都係去在<<澳港bb中級組隊員交流營>>
我真係好驚.好擔心今次的camp.
因為我每次camp的組唔係尾一.就係尾二
但係反而羅在頭一..二名..真係好開心呀!
係香港的隊員學在好多野!
我介紹下我的組員呀!
組長:黎鈞權
副組長:就係我
組員:澳門---廖詠欣.劉傑文.羅米高.郭小青
香港---郭施樂.陳柏翰.盧家俊.林文尉
我係每個人身上..去自己的改變..學在好多野
黎鈞權(組長):雖然同我一樣係二劃..但係好多野都高個我的水評.
我係去身上學得最多.
廖詠欣: 其實去唔係組員黎家..雖然.但係去其實係個..
係BB上.去係我想係去身上想學都D野的導師..
劉傑文:去平時好唔出聲..有唔頭入.但係今次camp我發覺開次好頭入..
會出下聲.
羅米高:係平時去都係今活潑..今次camp大來不小歡樂.
郭小青:係BB去係一個好靜的隊員...但係今次camp我發覺好多野講..
好玩得!同去一齊好開心家.
郭施樂:我覺得去好男仔,,但係都有女仔的一面.去係一劃..去係我最用
意講得買的隊員,如果沒有去.可能會難D認識更多香港的隊員...
同去一齊都好開心家.
陳柏翰:我覺得去次次都同我講野...我覺得去好捱意氣.
盧家俊:雖然好FAT.但係去有好捱意氣.有大來不小歡樂.
林文尉:雖然沒有出好多聲..但係好服從.好聽組長.副組長話
--------------介紹完---------------
希望日候在見反去地
|
| 刊登時間︰2006-08-14 01:02 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|