今日PE堂做左sit up同跑步,跟住打左一陣波!!!!
之後art堂畫畫!!!畫得超唔靚!!!!
跟住英文堂默書!!!,我拿到100分呀!!!!
lunch後,上地理堂個sir超攪笑同好玩!!!!!所以我好like上地理
中文堂我地做左補充練習!!!!
放學後,地理補課補到4點45分!!!
跟住食dinner,今晚d飯超好食!!!,嘩,好想再食呀@!!!,但係我依家好飽呀!!!