唉牙...
今日同左何文田同張美琪唱k牙...
咁日先唱完xd
今日又冇左60幾蚊~我個銀包好肉痛牙!
真係估唔到何文田唱k既威力~!
首先係唱個首林峰既愛不疚,放手,放開所有~
係嗌出離既~都唔係唱既!!!
愛在記憶中找你又係...真係笑到我同張美琪就離肚痛
見佢玩到咁顛,我地又顛埋一份lu~
3條百癡係到由不是八十年代,藉莫慌心的愛,還穿起安守家中等他來電等他愛
都俾佢顛埋一份~不過真係好好玩....不詔唱得個粒幾鐘就要走,真係玩唔夠
好驚張美琪同何文田俾個班唔知咩教會昆左~
希望佢地冇事啦
張美琪去左我屋企睇我愛黑澀會,笑到阿爸都唔認得(張美琪講既~~xd)
個晚佢留到我屋企7點幾~個日真係好開心~!
希望下次再係間k房顛過~!
|