| «‹ May 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2009 年 5 月 11 日 星期一  |
| 真的放棄了... |
分類: 未分類 |
以前...我會去努力挽救
但是....現在己經沒有所謂了
你想要的....
我盡力去比你
你要呢個結果....
我尊重你...
我現在只顧慮我自已日後點去求開心
別人點對我...
不重要了
你地對我既關心...
我感受不了...
點解我每次打qooza都係唔開心的?
唔通呢到係我唯一既講心事既地方?
我只可以對住一樣冇感情既野先講得出?
我很亂...
開心的感覺...
只可以感受到比別人痛的痛苦
唔通我這一生....
就要為辛苦而結束?
麻木了...
但是時間令我習慣了
我清楚我所做的事
事業對我來說...
非常重要...
愛情...
遠不可及呢
不要再為我擔心了
不值得你用時間傷心了
|
| 發表時間:2009-05-11 08:58 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 4 月 15 日 星期三  |
兩個發自內心的說話!  |
分類: 未分類 |
完結了....
你同我既紅線也完結了
我希望我所做既事冇做錯
我也明白到感情是多麼無聊
起我心目中...只有未來的成就發展
所有的愛情我也清楚會害怕我而離去
不過冇所謂....我知道等價交換這個道理
我可以用所有的愛情去換我日後的成就
我不渴望有美滿的家庭
也不渴望有關愛的伴侶
我可是這樣.....有的...不懂珍惜
失去的...我更加不會
人就是那麼怪怪的
你想愛...不給你
你不想...偏要你
好或唔好...都是你一線之差的決定
你會想嗎?你會努力?
千萬不要因我這篇日誌而令你喪失了自已的目標
你要伴侶...你尋找
你要事業...你努力爭取
這也是是與否的決定
你會選對嗎?
如果你兩樣佳有...恭喜你...
但你有冇想過得到這兩樣東西而失去了一些比起這更重要的東西呢?
很奇妙嗎?是啊!我有說過等價交換
現在的你!明白我為何要放棄愛的這個道理呢
明白?因為你己經長大了.嘗過了
不明白?不要緊...只是因為你幸運.沒有失去了
人就是那麼煩擾了
每天的學生....
上學...吃飯...做功課...打機...溫書等
都只是這個循環做的事
所以...我不會為這事煩.只想未來可以改變
愛.......請永永遠遠離開我吧!
btw 今晚...我發現...一直看到我長大的好朋友...
一個用腦...有才能
一個考順...有計劃
一個有努力...可見前途光明
我為何每一樣都比他會遜色?
我清楚明白真的不及他們...
但我不服氣...我換也要換回來
我要求自已的事不是短期內可見
但我承諾...未來的日子
我要了解我的人對我另眼相開!
我相信自已的才能
我相信我能幹
我信任自已
我知我有能力做好
只怕你們以後不敢見我
因為.........
此事...我相信你會長時間看著我改變
一日比一日好
你到長大後會是我的合作伙伴嗎?
我也深深相信你
我可以和你打片國際
你會跟我一樣嗎?
不要支持我了
日後記住我同你既事積就好了
我肯定可以做出驚人的事業
你也要信任我呀
我一定能做到的! |
| 發表時間:2009-04-15 10:28 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | »
|