我既自制能力好左好多丫~ 今日開始溫書啦!... 比預期中理想..不過都係第一日… 要Keep住先得啦~~ 今晚返教會,好耐無返啦~~ 原來聽日有個為讀經比賽進行一個小型Quiz.. 不過我都未必返倒.....我都無讀士師同路德~~ 今日好快go thought左.... 之後同左弟兄姐妹食飯丫!~~~
努力呀!