足足一星期沒打日記了~哈哈~等我補返先~
26/10~去左PC"朋輩" 歷奇Day Camp呀>係西貢戶外訓練營
認識了今屆既pc.,..計埋我有14個^^
仲有PC1&2..好開心呀..
過程實在太開心了..特是札木筏的時候
很多人都幫我,我又去幫下人
大家又用精神去支持大家..最後整左出來又好開心
出去玩既時候..食晒水..我同紫華..岩岩夾住左係中間..
左右都撥我地..D水又喊又業眼.上到水..凍死~~><
比人發現左我同紫華掉轉左對白飯魚黎著
因為我同紫華既碼係一樣的,但佢個對係綁帶,我個對唔係
所以我地交換左..我對腳好似縮左水..明明買35 size係岩架
但發現應該買34先岩!!
夜晚,Kirx發起飯局行動..一齊..連埋PC2&3食飯呀.
係西貢食飯,好多人..成大班..好似一班親戚食飯咁~
食完又去左滿記食糖水..TONY比左佢D細個D相我睇..
勁似女仔呀...初初以為係佢女朋友既相黎架tim~~
之後再搭299返沙田..期間係玩啤脾..tony又教我地玩魔術!
不過唔記得啦!
係pC裡面我搵返我小學同學呀Grace
17/10
上GOS..要痴99個格仔同直條..死左!!!
上英文..listening聽歌..唔知係,,唔係我個名易記過頭
差唔多堂堂都有我份既?
上programma
之後PC開會商討一下..星期六workshop既事
8:幾放學...無去飯局~
18/9
拎左學生証呀..我張相白到好似Full Mask咁~
今日英文補堂..discussion既時候..
有人叫Jo姐姐...??下下下..Jo姐姐...
原來是cyrus同車仔..!!OoOo..即刻老晒..嗚....
終於放學啦4點半..~~
返到家..又要做GOS..諗起都想死呀!!
19/10
又返8點半..
好唔想上Programma..好討厭!
上SAO..今次係last啦..下一次上就要present..
放三個鍾lunch..同紫華去左MK教協買埋..食埋野又返學啦
返到去..見倒pC D人係SAO門口聚集..
係喥傾計..笑死我..又 爆年紀..原來有好多野都估唔倒的
^^
上ACC..估唔倒班男仔集體一齊hair cut...
tommy仲要話..好抵呀$59咋..=.="
5點半放學..!!!
|