今日無乜特別丫!...不過 Eng Anthony....無啦啦叫我去食M記...幫佢換手帶...仲係喥用"Free Lunch"引我..不過我岩岩好返..驚...反發,所以叫保母食...我都好想食..好耐無食過啦...換完之後搵佢好幾次..都唔係喥...放學先係喥..仲話下次又幫佢食再換過...佢自己又病又要換...唉...跟住我話" Free Lunch"下次仲唔到我..今次..無得食...原本佢都應成我..有Free Lunch.不過唔啦...

之後放學去拎返本書...終於幫我續借返啦...唔該....仲有,多謝你份生日禮物..係一把雨傘..唔係Tigger...但都好多謝你呀!

|