++Happy Birthday To Jo++
今日係我XX歲既生日,好開心今日日...多謝你地陪我一齊過呀~
食Lunch去Pizza Hut食呀...好低呀.....$165既餐都食唔晒呀!
因為呢...滿$80送多一個小食,我地送左2個...總共有成5檥野食
之後行左陣..因為食Lunch有2hrs lunch..仲係喥玩保母!哈哈~~~~~~~~
跟住ENG堂...之前...Michelle猛係喥用中文同呀Sir講野..呀Sir..足之忍唔住
爆左句歪歪地既中文"點解"勁Surprise..佢講中文好得意..平時都係講英文
一係有時爆一句PTH..呵呵~~~~~~放學既時候...呀Sir無啦啦楂住我份軟林林既禮物
問邊個架?我架...之後又問你今日生日?..係呀..."oh~Happy Birthday"
跟住去左搭巴士...去MK...食飯..我地係車喥做ENG HW..跟住Shan隔離有個男人
無啦啦同佢講英文..不過我坐佢地隔離條行..唔係聽得好清楚...只係聽倒Work Hard..
之後雯Ma隔離個人走左..我坐左過去...個個人拎住Shan本野黎睇..
隔左一陣...佢睇完我問佢"where do you come from?"
佢竟然用普通話答我"下..什麼!"
之後我用普通話問佢"你從那裡來?"
原來係內地..之後成程又用Eng又用普通話黎傾計..
係學校學到既野終於可以拎出黎用啦...
不枉我平時有諗下..呢D英文點檥講...個D普遍話點檥講!
好快到左MK...去左青葉到食..OK la..
好耐無見文爸啦.......哈!Happy...
食食下有個男仔打電話黎...話"呀JO?"
我答".係..你係...."
之後佢個電話...唔係收得好清..
Cut左條線...
過左一陣..又打黎..問我仲咩Cut佢線..
我"邊有喎"..
佢又話"係你..仲乜話係我.."
之後又收唔清Cut左線..
因為係無來電..所以唔知邊個..
之後都有幾個無來電架!唔知係咪佢..
搭lift又有個無來電..但我已經入左lift..收唔倒...算啦!
食左個半中...走啦...去左旺中行左陣..
好耐無去啦..
好開心..同佢地玩到癲晒...Ha...好似一班好耐無見既朋友咁..
快樂既時間仲係過得快架..
好快返屋企啦..大家聽日都要返學...
返到屋企..有b-day cake食呀!woo...
多謝你地呀!雯媽同呀B聽日要返8點幾..今日都行陪我渡過!
多謝Send SMS黎既朋友
多謝打電話黎講"生日快樂"既朋友
多謝Money狗...佢都識同我講生日快樂..
多謝你們的祝福...你們的禮物..我會好好保存..
|